Με ταινία έκλεισε την προεκλογική εκστρατεία της η Δράση

Με μια ωριαία ταινία που πρόβαλε η ΕΤ1, με πρωταγωνιστές τον Στέφανο Μάνο και τους υποψηφίους της Δράσης, σε ζωντανό διάλογο για τα καυτά προβλήματα της χώρας, σκηνοθετημένη αφιλοκερδώς από τους Νίκο Περράκη και Απόστολο Δοξιάδη, έκλεισε η προεκλογική εκστρατεία της Δράσης και της Φιλελεύθερης Συμμαχίας του Γρηγόρη Βαλλιανάτου.

Με μια ωριαία ταινία που πρόβαλε η ΕΤ1, με πρωταγωνιστές τον Στέφανο Μάνο και τους υποψηφίους της Δράσης, σε ζωντανό διάλογο για τα καυτά προβλήματα της χώρας, σκηνοθετημένη αφιλοκερδώς από τους Νίκο Περράκη και Απόστολο Δοξιάδη, έκλεισε η προεκλογική εκστρατεία της Δράσης και της Φιλελεύθερης Συμμαχίας του Γρηγόρη Βαλλιανάτου.

Η προεκλογική δράση της Δράσης βασίστηκε κυρίως στα social media, τα σποτάκια και λίγες «ζωντανές» εμφανίσεις και αξιοποίησε ιδιαίτερα τον τηλεοπτικό χρόνο που απέσπασε ύστερα από δική της προσφυγή στο Συμβούλιο της Επικρατείας.

Με κεντρικές θέσεις την ευρωπαϊκή ταυτότητα της Ελλάδας, τη σύνταξη των 700 ευρώ για όλους τους άνω των 67 ετών και με σύνθημα «καμιά ψήφος δεν πάει χαμένη», βασισμένο στο επιχείρημα ότι το κόμμα είναι ανοιχτό στις μετεκλογικές συνεργασίες, η Δράση, σύμφωνα με το επιτελείο της, παίζει με το 3%.

Οι άνθρωποι της Δράσης θεωρούν δυνατό τους σημείο τη συνέπεια των θέσεών τους, την επιλογή υποψηφιοτήτων κυρίως μέσα από τον χώρο της αγοράς, ενώ στις λίγες περιπτώσεις που επέλεξαν να προβάλουν υποψήφιους εμφανίστηκαν όλοι μαζί, σε μια συμβολική κίνηση ότι αυτό που μετράει είναι να κερδίσει το κόμμα.

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από
Αφιερώματα
ΒΗΜΑτοδότης
Σίβυλλα
Helios Kiosk