Η στρατηγική της ΕΛΒΑΛ για το 2012

Η διατήρηση υψηλών όγκων πωλήσεων, η συγκράτηση του κόστους παραγωγής και η ενίσχυση της ρευστότητας είναι οι βασικές προτεραιτότητες της διοίκησης της Ελληνικής Βιομηχανίας Αλουμινίου (ΕΛΒΑΛ)για το 2012, όπως ανέλυσε η διοίκηση του ομίλου κατά τη διάρκεια παρουσίασης στην Ενωση Θεσμικών Επενδυτών.

Η διατήρηση υψηλών όγκων πωλήσεων, η συγκράτηση του κόστους παραγωγής και η ενίσχυση της ρευστότητας είναι οι βασικές προτεραιτότητες της διοίκησης της Ελληνικής Βιομηχανίας Αλουμινίου (ΕΛΒΑΛ)για το 2012, όπως ανέλυσε η διοίκηση του ομίλου κατά τη διάρκεια παρουσίασης στην Ενωση Θεσμικών Επενδυτών.

Κατά την περυσινή χρήση, ο όγκος πωλήσεων των προϊόντων αλουμινίου αυξήθηκε κατά 6%, περίπου, σε σχέση με το 2010 και ανήλθε σε 319.000 τόνους, ενώ η ισχυρή ζήτηση από τις διεθνείς αγορές για τα προϊόντα έλασης οδήγησε και σε αυξημένες τιμές πώλησης.
Αντίθετα, ο τομέας διέλασης εξακολούθησε να πιέζεται, κυρίως λόγω της πτώσης της εγχώριας δραστηριότητας. Από πλευράς κόστους, εξωγενείς παράγοντες αντιστάθμισαν τις προσπάθειες για συγκράτηση του. Αυξημένο κόστος ενέργειας και δανεισμού καθώς και η πρόβλεψη υποτίμησης των αποθεμάτων επηρέασαν αρνητικά τα αποτελέσματα.
Σε αυτό το πλαίσιο ο ενοποιημένος κύκλος εργασιών ανήλθε σε 1.062 εκατ. ευρώ, αυξημένος κατά 14,2% και τα κέρδη μετά από φόρους και δικαιώματα μειοψηφίας σε 17,4 εκατ. ευρώ έναντι 8,5 εκ. ευρώ το 2010.
Η ρευστότητα του ομίλου παρουσίασε βελτίωση κατά το 2011, με τον ενοποιημένο καθαρό δανεισμό να ανέρχεται στα 232,7 εκατ. ευρώ, μειωμένο κατά 17% από τα 280,8 εκατ. ευρώ του 2010.
Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από
Οικονομία
ΒΗΜΑτοδότης
Σίβυλλα
Helios Kiosk