Η στρατηγική της ΕΛΒΑΛ για το 2012
Η διατήρηση υψηλών όγκων πωλήσεων, η συγκράτηση του κόστους παραγωγής και η ενίσχυση της ρευστότητας είναι οι βασικές προτεραιτότητες της διοίκησης της Ελληνικής Βιομηχανίας Αλουμινίου (ΕΛΒΑΛ)για το 2012, όπως ανέλυσε η διοίκηση του ομίλου κατά τη διάρκεια παρουσίασης στην Ενωση Θεσμικών Επενδυτών.
Η διατήρηση υψηλών όγκων πωλήσεων, η συγκράτηση του κόστους παραγωγής και η ενίσχυση της ρευστότητας είναι οι βασικές προτεραιτότητες της διοίκησης της Ελληνικής Βιομηχανίας Αλουμινίου (ΕΛΒΑΛ)για το 2012, όπως ανέλυσε η διοίκηση του ομίλου κατά τη διάρκεια παρουσίασης στην Ενωση Θεσμικών Επενδυτών.
Κατά την περυσινή χρήση, ο όγκος πωλήσεων των προϊόντων αλουμινίου αυξήθηκε κατά 6%, περίπου, σε σχέση με το 2010 και ανήλθε σε 319.000 τόνους, ενώ η ισχυρή ζήτηση από τις διεθνείς αγορές για τα προϊόντα έλασης οδήγησε και σε αυξημένες τιμές πώλησης.
Αντίθετα, ο τομέας διέλασης εξακολούθησε να πιέζεται, κυρίως λόγω της πτώσης της εγχώριας δραστηριότητας. Από πλευράς κόστους, εξωγενείς παράγοντες αντιστάθμισαν τις προσπάθειες για συγκράτηση του. Αυξημένο κόστος ενέργειας και δανεισμού καθώς και η πρόβλεψη υποτίμησης των αποθεμάτων επηρέασαν αρνητικά τα αποτελέσματα.
Σε αυτό το πλαίσιο ο ενοποιημένος κύκλος εργασιών ανήλθε σε 1.062 εκατ. ευρώ, αυξημένος κατά 14,2% και τα κέρδη μετά από φόρους και δικαιώματα μειοψηφίας σε 17,4 εκατ. ευρώ έναντι 8,5 εκ. ευρώ το 2010.
Η ρευστότητα του ομίλου παρουσίασε βελτίωση κατά το 2011, με τον ενοποιημένο καθαρό δανεισμό να ανέρχεται στα 232,7 εκατ. ευρώ, μειωμένο κατά 17% από τα 280,8 εκατ. ευρώ του 2010.
Ακολουθήστε
στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από 
