H ζωή μας σε φιλμ

Kατά τη διάρκεια των Ολυµπιακών Αγώνων του 2004 δούλεψα για το NBC. Βραβεύτηκα µε EMMY καθώς εργάστηκα ως συµπαραγωγός στην οµάδα του τηλεοπτικού δικτύου. Το 2006 δηµιούργησα τη δική µου εταιρεία παραγωγής. Ετσι ξεκίνησα την online παραγωγή και σκηνοθεσία περισσότερων από 100 µικρού µήκους ντοκυµαντέρ.

Η ιδέα για τη δηµιουργία του «The Prism GR2011» προέκυψε περίπου δύο χρόνια πριν. Εχοντας ζήσει για µια δεκαπενταετία στο εξωτερικό ένιωσα ξαφνικά ότι η «πραγµατική επαφή» µε την Ελλάδα είχε χαθεί. Οι µεγάλες διαδηλώσεις, τα συγκλονιστικά επεισόδια, οι ταραχές και οι συγκρούσεις της διετίας 2008-2009 µε έκαναν να καταλάβω ότι πολλά πράγµατα είχαν αλλάξει στη χώρα όπου µεγάλωσα. Επέστρεψα λοιπόν στην Ελλάδα και µαζί µε τη στενή συνεργάτιδά µου, Νίνα Μαρία Πασχαλίδου, αρχίσαµε να δουλεύουµε πάνω στην οργάνωση του πρότζεκτ «The Prism GR2011». Τότε κατάλαβα ότι το πολιτικό, οικονοµικό, κοινωνικό περιβάλλον έµοιαζε τόσο σκοτεινό και απογοητευτικό εξαιτίας της εικόνας και των ρεπορτάζ που έβγαζαν προς τα έξω τα media.

Το «The Prism GR2011» µε οδηγούσε τελικά σε δύο στόχους. Ο ένας ήταν να έρθω και πάλι σε επαφή µε τη νέα πραγµατικότητα που βίωνε η πατρίδα µου και ο δεύτερος να προχωρήσω σε ένα… πείραµα. Ενα πείραµα µέσα από το οποίο νέοι ταλαντούχοι Ελληνες θα κατέγραφαν τις ενδιαφέρουσες ιστορίες ανθρώπων που ζουν σε αυτόν τον τόπο και ενδιαφέρονταν να αφηγηθούν όλα όσα τους συνέβαιναν χρησιµοποιώντας οι πρώτοι τα «εργαλεία» της δουλειάς τους και οι δεύτεροι τις εµπειρίες τους.

– Ο δρόµος από την εποχή που δηµιουργήθηκε το «The Prism GR2011» ήταν µακρύς και κουραστικός. Είµαστε όµως ικανοποιηµένοι µε το αποτέλεσµα. Ο κόσµος δείχνει από τις εκδηλώσεις και τη «συµµετοχή» του να ενδιαφέρεται για το πρότζεκτ. To ντοκυµαντέρ «Krisis», το οποίο πραγµατεύεται τη δύσκολη οικονοµική κατάσταση στην Ελλάδα µέσα από τα µάτια 14 φωτογράφων-δηµοσιογράφων και κινηµατογραφιστών, αποδεικνύει ότι το κοινό παρακολουθεί τις ιστορίες µε πρωταγωνιστές συνανθρώπους µας.

Ειλικρινά δεν πιστεύω ότι µέσα από ένα ντοκυµαντέρ µιας ώρας, όπως είναι το «Krisis», µπορέσαµε να αποτυπώσουµε την πραγµατική εικόνα της Ελλάδας. Το θέµα άλλωστε είναι περίπλοκο. Αισθάνοµαι όµως ότι χειριστήκαµε ένα ιδιαίτερα ευαίσθητο ζήτηµα µε ακεραιότητα, ευθυκρισία, τιµιότητα και ευγένεια.

Οι «παραδοσιακοί» µιντιακοί οργανισµοί, τα µεγάλα κανάλια και γενικότερα τα ισχυρά ηλεκτρονικά µέσα είναι δύσκολο να δεχθούν και να υιοθετήσουν τις νέες τεχνολογίες. Οι περισσότεροι δουλεύουν µε τη νοοτροπία µιας παλιότερης γενιάς. Η πορεία των πραγµάτων όµως αποδεικνύει ότι µικρές, δυναµικές οµάδες νέων ανθρώπων οι οποίοι δουλεύουν στα media µπορούν να κάνουν εξαιρετικές δουλειές. Και µάλιστα low budget. Αισθάνοµαι ευτυχής διότι στη νέα γενιά του Internet και των νέων τεχνολογιών αρέσει πραγµατικά το «The Prism GR2011».

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από
Αφιερώματα
ΒΗΜΑτοδότης
Σίβυλλα
Helios Kiosk