Πρωτοβουλία της «Συμμαχίας για την Ελλάδα» σε εστιατόρια των ΗΠΑ

Στα μέσα Απριλίου θα αρχίσουν να μοιράζονται τα πρώτα σουπλά στα 4.500 ελληνικά εστιατόρια της Αμερικής, που είναι μέλη του οργανισμού PanGregorians, για την προώθηση της τουριστικής εικόνας της χώρας στο κοινό των ΗΠΑ στο πλαίσιο της πρωτοβουλίας «Ιδιωτική Συμμαχία – Εθνική Επιτυχία».

Στα μέσα Απριλίου θα αρχίσουν να μοιράζονται τα πρώτα σουπλά στα 4.500 ελληνικά εστιατόρια της Αμερικής, που είναι μέλη του οργανισμού PanGregorians, για την προώθηση της τουριστικής εικόνας της χώρας στο κοινό των ΗΠΑ στο πλαίσιο της πρωτοβουλίας «Ιδιωτική Συμμαχία – Εθνική Επιτυχία».

Ηδη ολοκληρώνεται η εκτύπωση δύο εκατ. σουπλά στις ΗΠΑ, σημειώνει ο γενικός διευθυντής της εθελοντικής ιδιωτικής πρωτοβουλίας «Συμμαχία για την Ελλάδα» κ. Γ. Καλούδης, που αποτελείται από τους θεσμικούς φορείς του ευρύτερου κλάδου της επικοινωνίας και ανέλαβε τον σχεδιασμό και την υλοποίηση της δράσης, εξασφαλίζοντας θεματολογία και τους ανάλογους χορηγούς (ΟΠΑΠ και Marathon Bank, θυγατρική του Ομίλου της Τράπεζας Πειραιώς), έτσι ώστε να μην υπάρξει επιβάρυνση είτε για το υπουργείο Πολιτισμού και Τουρισμού, είτε για τον Ελληνικό Οργανισμό Τουρισμού (ΕΟΤ).

Μέσα στο έτος αναμένεται να τυπωθούν άλλα πέντε εκατ. σουπλά, καθώς ο Ελληνοαμερικανικός Οργανισμός Εστιατόρων PanGregorian inc., έχει αναλάβει να τυπώσει ιδία δαπάνη επτά εκατ. αντίτυπα έργων ελλήνων ζωγράφων σε σουπλά, που θα τοποθετηθούν στα τραπέζια των εστιατορίων των μελών του.
«Αυτό που έχει ιδιαίτερη σημασία είναι ότι όλοι λειτουργούμε σε εθελοντική βάση», τονίζει ο κ. Καλούδης, υπογραμμίζοντας ότι η πρωτοβουλία «δεν έχει κομματική ταυτότητα» και κανείς δεν έχει «πολιτικές βλέψεις». Ταυτόχρονα δεκάδες είναι οι εταιρείες που σήμερα συμμετέχουν ενεργά στην πρωτοβουλία, προβάλλοντας τη χώρα, η κάθε μία με τα μέσα που διαθέτει.

Για την επιβράβευση της καλλιτεχνικής προσφοράς των έργων που συμμετέχουν στη δράση, διοργανώνεται έκθεση ζωγραφικής στο Golden Hall, στην οποία θα εκτεθούν τα πρωτότυπα έργα των σουπλά, καθώς επίσης και άλλα έργα των ζωγράφων. Τα εγκαίνια της έκθεσης στην οποία θα παραστεί και ο πρόεδρος των PanGregorian κ. Γ. Σιαμπουλής και τελεί υπό την αιγίδα του ΕΟΤ, με χρυσό χορηγό της τον ΟΠΑΠ, θα γίνουν την Παρασκευή 6 Απριλίου στις 7 μ.μ.

Οι 20 καλλιτέχνες που παραχώρησαν τα πνευματικά δικαιώματα δύο έργων τους ο καθένας είναι οι κυρίες Δάφνη Αγγελίδου, Μαρία Αναστασίου, Χρύσα Βέργη, Εριέττα Βορδώνη, Μαρία Γιαννακάκη, Τάνια Δημητρακοπούλου, Σοφία Καλογεροπούλου, Ειρήνη Κανά, Καλλιρόη Μαρούδα, Μαρία Φιλοπούλου και οι κ.κ. Δ. Ανδρεαδάκης, Σ. Γεωργιάδης, Κ. Γεωργίου, Δ. Κούκος, Σ. Κουρσάρης, Π. Μπελντέκος, Χ. Παλλαντζάς, Α. Ραζής, Π. Σάμιος και Δ. Σαρασίτης. Την έκθεση επιμελούνται η κυρία Μαρία Ξανθάκου και ο κ. Μ. Στεφανίδης.

Η πρωτοβουλία «Συμμαχία για την Ελλάδα» ξεκίνησε την άνοιξη του 2010 με στόχο την τόνωση της ελληνικής αγοράς, μέσα από την ανάπτυξη του εσωτερικού τουρισμού, ενώ από τις αρχές του 2012 είναι πλέον Αστική μη Κερδοσκοπική Εταιρία, με βασικούς άξονες τον εθελοντισμό, τον τουρισμό, το περιβάλλον, τον πολιτισμό και τον αθλητισμό.
Στο χρονικό διάστημα που πέρασε από την έναρξη της η αρχική επικοινωνιακή καμπάνια σχεδιάστηκε από τη διαφημιστική εταιρεία Spot JWT και περιελάμβανε τρία τηλεοπτικά σποτ (και αντίστοιχες καταχωρήσεις) εμπνευσμένα από ρήσεις τριών μεγάλων Ελλήνων ποιητών: Οδυσσέα Ελύτη, Γιάννη Ρίτσου και Λορέντζου Μαβίλη.

Η καμπάνια συνεχίστηκε με έξι τηλεοπτικά και ραδιοφωνικά σποτ (με τις αντίστοιχες καταχωρήσεις), τα οποία στοιχειοθετούν το πρόσωπο της χώρας, ξεκινώντας από τον πολιτισμό μέσα από το Μουσείο της Ακρόπολης, την κουλτούρα με τον «ξεχασμένο – ρομαντικό» θερινό κινηματογράφο, την ελληνική φιλοξενία και εστίαση, τον θαλάσσιο τουρισμό μέσα από την ιστιοπλοΐα, καθώς επίσης το διεθνώς αναγνωρισμένο ελληνικό κρασί και τις παλιές παραδοσιακές τέχνες, όπως η αγγειοπλαστική.

Σήμερα προβάλλονται δύο τηλεοπτικά και ραδιοφωνικά μηνύματα, με τις αντίστοιχες καταχωρήσεις που και τα δύο κάνουν αναφορά στον χειμερινό τουρισμό. Για τη δημιουργία του δεύτερου κύκλου συνεργάστηκαν οι εταιρείες McCann Erickson, Universal Media και οι εταιρείες παραγωγής Lynx Productions, Parasol, Filmili και LeSpot. Τον τρίτο κύκλο της καμπάνιας αποτέλεσε ο «29ος Κλασικός Μαραθώνιος Αθηνών», προσφορά της εταιρείας McCann Erickson και της εταιρείας παραγωγής TOP CUT.
Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από
Οικονομία
ΒΗΜΑτοδότης
Σίβυλλα
Helios Kiosk