Η Μαντόνα σοκάρει ακόμα;

Βρισκόμαστε στο 2012, αλλά φαίνεται πως η ανθρωπότητα δεν είναι ακόμα έτοιμη για το φαινόμενο που ονομάζεται Μαντόνα. Όχι τουλάχιστον όσον αφορά τα Μέσα . Η 53χρονη βασίλισσα της ποπ συνεχίζει να προκαλεί στις μέρες μας, πότε με τη μουσική και πότε με τις δηλώσεις της. Ο υπόλοιπος κόσμος, πάντως, δεν μοιάζει να ασχολείται και πολύ πλέον.

Μόλις την προηγούμενη βδομάδα είχε την τιμητική της: το νέο της βίντεο «Girl Gone Wild» κρίθηκε ακατάλληλο για ανηλίκους κάτω των 18 από το YouTube, ενώ προκάλεσε την οργή αρκετών όταν, εμφανιζόμενη σε μια συναυλία στο Μαϊάμι, ρώτησε το κοινό αν έχουν δει την «molly», που είναι μια εναλλακτική ονομασία για την κοκαΐνη.

Το τρίτο χτύπημα ήρθε από την απαγόρευση της τηλεοπτικής διαφήμισης για το νέο της άρωμα «Truth or Dare». Φορώντας κορσέ, διχτυωτό καλσόν και μάσκα –όχι όλα μαζί πάντως-, η Μαντόνα περιφέρεται νωχελικά και παίζει με τον φακό. Το κανάλι ABC θεώρησε το διάρκειας 30 δευτερολέπτων διαφημιστικό υπερβολικά παραστατικό και προκλητικό, ζητώντας να γίνουν ψηφιακές μετατροπές που θα καλύψουν τα σημεία του κορμιού της τραγουδίστριας που είναι γυμνά παραπάνω απ’ όσο πρέπει. Προτείνουν, λοιπόν, να γίνει το σουτιέν της περισσότερο καλυπτικό και ο κορσές της μακρύτερος, έτσι ώστε να την καλύπτει περισσότερο από πίσω. Οι υπεύθυνοι του καναλιού δήλωσαν ότι το «διορθωμένο» βίντεο θα παίξει τον αέρα μόνο μετά τις 9 η ώρα και κατά τη διάρκεια της εκπομπής «The View».

Η ίδια δηλώνει πως στόχος του αρώματος είναι να τιμήσει την μητέρα της που πέθανε από καρκίνο το 1963. «Η παλαιότερη ανάμνηση που έχω από αυτήν είναι το άρωμα της. Το κουβαλάω παντού μαζί μου. Μύριζε πάντα γαρδένια και τεμπέρι – ήταν μία μεθυστική μίξη, θηλυκή και μυστήρια» θυμάται.

Η Μαντόνα δεν είναι ξένη σε τέτοιου είδους απαγορεύσεις. Το 1990 το μουσικό κανάλι «MTV» απαγόρευσε το μουσικό της βίντεο για το τραγούδι «Erotica», ενώ το διαφημιστικό της «Pepsi», όπου τραγούδησε «Like a prayer», ξεσήκωσε σφοδρές αντιδράσεις από θρησκευτικές ομάδες και αποσύρθηκε μετά από 48 ώρες. Ηταν πάντα εκείνη που τολμούσε πρώτη, που έλεγε όλα εκείνα που θεωρούσαν ταμπού οι άλλοι, που δεν φοβήθηκε να παίξει με την εικόνα της. Ολα αυτά πριν αρκετό καιρό βέβαια.

Καθώς, όμως, τα χρόνια έχουν περάσει, μοιάζει κάπως παρωχημένο να υποστηρίζεις ότι η Μάτζι, όπως είναι το παρατσούκλι της, ακόμα προκαλεί. Στην εποχή της εκρηκτικής Ριάνα, της εξωφρενικής Λαίδης Gaga και της πολύχρωμης Νίκι Μινάζ, πώς είναι δυνατόν η Μαντόνα να σοκάρει ακόμα; Σαφώς το διαφημιστικό της εμπεριέχει σεξουαλικά νοήματα, αλλά μπροστά σε άλλες καμπάνιες που είναι συχνά κακόγουστες και υποβιβαστικές –και παίζουν και μεσημεριάτικα-, το κλιπάκι για το «Truth or Dare» είναι σχεδόν αδιάφορο. Δεν είναι ότι στα 53 της χρόνια η βασίλισσα έγινε περισσότερο αισθησιακή και ακατάλληλη. Είναι ότι τα Μέσα έγιναν περισσότερο υποκριτικά και ψευτο-συντηρητικά.

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από
Δείτε επίσης
BHMAgazino
ΒΗΜΑτοδότης
Σίβυλλα
Helios Kiosk