Στην υπογραφή σύμβασης με την εταιρεία Αττικό Μετρό ΑΕ, για την ανάληψη του έργου «Επέκταση Της Γραμμής 3 Τμήμα Χαϊδάρι – Πειραιάς» προχώρησε η κοινοπραξία μεταξύ της γαλλικής Alstom Transport S.A, της ελληνικής J&P Άβαξ Α.Ε. και της ιταλικής Ghella S.p.A.

Ο προϋπολογισμός του έργου ανέρχεται σε 515 εκατ. ευρώ (μη συμπεριλαμβανόμενου ΦΠΑ) και χρηματοδοτείται στο πλαίσιο του Ε.Σ.Π.Α. από το επιχειρησιακό πρόγραμμα «Ενίσχυση της Προσπελασιμότητας», καθώς επίσης και από δάνειο της Αττικό Μετρό ΑΕ από την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων. Το έργο αφορά την επέκταση της υπάρχουσας Γραμμής 3 του Μετρό της Αθήνας με την κατασκευή σήραγγας μήκους 7,6 χλμ. και τη δημιουργία 6 νέων σταθμών και προβλέπεται να έχει ολοκληρωθεί έως το 2017.

Η Alstom Transport S.A. αναλαμβάνει την εκπόνηση της μελέτης εφαρμογής, προμήθειας, εγκατάστασης, δοκιμών και θέσης σε λειτουργία του συστήματος ισχύος έλξης των συρμών περιλαμβανομένης της ηλεκτροφόρου ράγας, του δικτύου παροχής μέσης τάσης και του δικτύου διανομής χαμηλής τάσης.

«Η υπογραφή της εν λόγω σύμβασης αποτελεί μία ακόμη επιβεβαίωση της τεχνογνωσίας που διαθέτει η Alstom Transport στον τομέα των υποδομών την οποία παρείχε ήδη κατά την κατασκευή του πρώτου έργου του Μετρό της Αθήνας. Αυτό το έργο θα συμβάλει στην καλύτερη εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού, εξασφαλίζοντας την άνετη μετακίνηση επιβατών και τουριστών από το αεροδρόμιο «Ελ. Βενιζέλος» προς το λιμάνι του Πειραιά»,
δήλωσε σχετικά ο κ. Σταύρος Βλάχος, Managing Director της Alstom Transport στην Ελλάδα.
Η παρουσία της Alstom Transport στην Ελλάδα ξεκίνησε το 1991 και έκτοτε αποτελεί βασικό παράγοντα της τοπικής αγοράς, έχοντας συμμετάσχει στην κατασκευή των σημαντικότερων σιδηροδρομικών έργων της χώρας, όπως οι Γραμμές 2 και 3 του Μετρό της Αθήνας, το ολοκληρωμένο έργο του Προαστιακού Σιδηροδρόμου Αθηνών, καθώς και άλλων έργων σηματοδότησης και ηλεκτροκίνησης.

Η Alstom Transport S.A. ολοκλήρωσε το έργο της εγκατάστασης του συστήματος ασφάλειας ERTMS του Προαστιακού Σιδηροδρόμου Αθηνών, διασφαλίζοντας τη συμβατότητα με τα ευρωπαϊκά σιδηροδρομικά δίκτυα στο σύνολό τους.

Η εταιρεία απασχολεί περισσότερους από 100 εργαζομένους, κυρίως Έλληνες μηχανικούς και τεχνικούς, οι οποίοι θα στελεχώσουν την ομάδα που θα αναλάβει την υλοποίηση του εν λόγω έργου, εξασφαλίζοντας κατ’ αυτόν τον τρόπο σημαντική τοπική τεχνογνωσία στους τομείς της ηλεκτροδότησης, της σηματοδότησης, της ασφάλειας και των τηλεπικοινωνιών σιδηροδρομικών δικτύων.