Ο τραγουδιστής των U2, Bono, είναι σίγουρα διάσημος όχι μόνο για τη συμβολή του στη μουσική, αλλά και για την φιλανθρωπική του δράση. Λίγοι φαίνεται να γνωρίζουν, ωστόσο, ότι την άνοιξη του 2005 δημιούργησε μαζί με τη γυναίκα του, Ali Hewson, τη μάρκα ρούχων Edun. Ο σκοπός της είναι να αυξήσει το ενδιαφέρον του κόσμου για τις δυνατότητες που προσφέρει η Αφρική και κατά συνέπεια να ενθαρρύνει τη βιομηχανία να επενδύσει εκεί επιχειρηματικά.

Στην όχι και τόσο μεγάλη αναγνωρισιμότητα της μάρκας συνέβαλε και το γεγονός ότι δεν υπήρξε πότε ως τώρα μια διαφημιστική καμπάνια που να την συνοδεύει. Αυτό όμως φαίνεται πως πρόκειται να αλλάξει, καθώς για αυτή την άνοιξη ο 35χρονος φωτογράφος Ryan McGinley ανέλαβε την παρθενική είσοδο της Edun στο χώρο της διαφήμισης. Ο αμερικανός καλλιτέχνης έχει γίνει διάσημος για το γυμνό που απαθανατίζει με τον φακό του, έχοντας μάλιστα ανακηρυχθεί ως ο φωτογράφος της χρονιάς για το 2003 από το «American Photo Magazine». Δεν είναι η πρώτη φορά που ο αγαπημένος καλλιτέχνης του «βασιλείου των hipster», όπως τον αποκαλεί το αμερικανικό «Elle», δημιουργεί για χάρη της μόδας. Η περισσότερη γνωστή συνεργασία του είναι το βιντεάκι που σκηνοθέτησε για την Pringle of Scotland το 2010, με πρωταγωνίστρια την ηθοποιό Tilda Swinton.

Στην πρώτη καμπάνια της Edun για την Άνοιξη / Καλοκαίρι 2012 πρωταγωνιστούν, εκτός φυσικά από τα όμορφα μοντέλα, έξι είδη πεταλούδων που μπορεί να βρει κάποιος στην Αφρική. Τα πολύχρωμα και ντελικάτα έντομα έρχονται σε αντίθεση με τα ημίγυμνα κορμιά, δημιουργώντας ένα ιδιαίτερο οπτικό παιχνίδι. Μπορεί η Edun να άργησε, αλλά παρουσίασε τελικά μια καμπάνια πρωτότυπη και σίγουρα ικανή να προσελκύσει ενδιαφέρον.

Bonus info: σας θυμίζει κάτι ο νεαρός με τα πολλά τατουάζ; Είναι επειδή τον έχετε ήδη δει εδώ, στο μουσικό βίντεο της Lana Del Rey δηλαδή, για το τραγούδι «Born to die». Θέλει δεν θέλει, όλο και κάπως ξεπροβάλλει στην κουβέντα αυτή η κοπέλα.