Η Ελληνική Ιστορία και η Ελληνική Γραμματεία, μέσα από αυτά που σώθηκαν, ξεχωρίζουν το μύθο από την πραγματικότητα. Έτσι ο Ηρακλής, ο Αχιλλέας, ο Οδυσσέας και μια σειρά ήρωες της Μυθολογίας ξεχωρίζουν από τον Σωκράτη, τον Πλάτωνα, τον Ηράκλειτο, τον Αναξαγόρα, τον Ιουστίνο, τον Αρχιμήδη, Θαλή τον Αριστοτέλη τον Σοφοκλή και ολόκληρη τη στρατιά των ανδρών και γυναικών που συνέβαλαν σημασιολογικά στην πρόοδο του ανθρώπινου πολιτισμού πάνω στον πλανήτη Γη. Επίσης ξεχωρίζει το θρησκευτικό-φιλοσοφικό ρεύμα με τους δώδεκα θεούς από την επιστημονική πραγματικότητα. Αντιπαραβάλλεται το (…κόσμον τόνδε τον αυτόν απάντων ούτε τις θεών ούτε ανθρώπων εποίησεν αλλ΄ ήν αεί και έστι και έσται πυρ αείζωον , απτόμενον μέτρα και αποσβεννυμένον μέτρα… ) σε αντίθεση με τη φιλοσοφία της μυθολογίας των συγγραφέων της Παλαιάς Διαθήκης ότι όλα τα δημιούργησε ο θεός και μάλιστα μέσα σε έξη μέρες..

Τα παραμύθια γύρω από ένα φανταστικό Μωυσή, το μακρημάλλι Σαμσών και κάποιον Δαβίδ με σφεντόνα. Το 210 π. Χ μεταφράστηκαν τα πρώτα ελληνικά συγγράμματα στα εβραϊκά. Από τα γραφτά που υπάρχουν προς το τέλος της χρονολογίας εκείνης ο Ιωάννης συναντήθηκε με τον Χριστό στις όχθες του Ιορδάνη ποταμού. Διαβάζοντας τα ευαγγέλια που γράφτηκαν αργότερα αλλά και ότι σώθηκε από την ιστοριογραφία της εποχής η λογική εμπειρίά μας επιτρέπει να σχηματίσουμε την άποψη, ότι ο Ιωάννης κάπου είχε συναντηθεί με την Ελληνική Φιλοσοφία είτε διαμέσου γραφτών κειμένων ή δια του προφορικού λόγου εκ διηγήσεως. Αυτό τουλάχιστο συμπέρασμα βγαίνει από την κοινωνικοπολιτική του τοποθέτηση κατακρίνοντας τους ισχυρούς της εποχής και εκείνους που είχαν στόχο το χρήμα, όπως τους φαρισαίους, που δεν έπαίρναν υπόψη τους τον παράγοντα «άνθρωπος». Έτσι, απέναντι στο « Οφθαλμός αντί οφθαλμού, οδών αντί οδόντος» αντιπαρέθεσε –διαμέσου στόματος του Χριστού που είχε δεχτεί την κοινωνική τοποθέτηση του δασκάλου του- «Αν τις σε ραπίσει εκ δεξιών στρέψων και την αριστεράν».

Οι δύο αυτές αντίπαλες θέσεις, από δυο διαφορετικά μέτωπα, δίνουν τη μάχη επικράτησης τους πάνω στον πλανήτη μέχρι των ημερών μας. Προφανώς ο σημερινός Τύπος που στο βάθος ελέγχεται και καθοδηγείται. Δεν τολμάει να πει τα πράγματα με τα ονόματα τους όπως έπρεπε να το κάνει, αφού και επειδή είναι προϊόν των κοντσέρνων και των Manager των χρηματαγορών της Ν. Υόρκης, Λονδίνου, Παρισιού, Φρανκφούρτης κ. τ. λ. Τα ΜΜΕ χύνουν τόνους μελάνης με οικονομικά στοιχεία και στατιστικές, πλην όμως κανείς δεν τολμάει να βάλλει στόχο την παγκόσμια κυβέρνηση με τα διοικητικά της όργανα όπως Monti, Draghi, Παπαδήμος, καταλαμβάνει κυβερνήσεις και προχωράει ακάθεκτα στη λεηλασία των πολιτών και τη κατάργηση των κεκτημένων κοινωνικών τους δικαιωμάτων.

Και δεν έχουμε μόνο οικονομικό πόλεμο. ¨Έχουμε πόλεμο πολιτισμών. Η κατάσταση είναι εξοργιστική. Κάτι που ξεκίνησε με το διαδύκτιο δέχεται κτυπήματα . Κάθε ολοκληρωτισμός διαστρεβλώνει τη γλώσσα και μετατρέπει τη σημασία των νοημάτων. Μόνο με μερικούς φτασμένους και λίγους «πετυχημένους» δεν λύνονται τα κοινωνικά προβλήματα είτε Soros, λέγεται αυτός είτε Rotschild, Morgan και Goldman. Και όμως αυτοί οργάνωσαν τον Β΄ Παγκόσμιο Πόλεμο που κόστισε 80 εκατομμύρια ανθρώπινες ζωές και δεν πτοούνται να μας πυροδοτήσουν και τον Τρίτο.

Μα θα μου πείτε τι μπορεί να κάνει ο Ηρακλής με το ρόπαλο κατά των ατομικών και βιοχημικών όπλων; Να που δεν είμαστε ένας είμαστε εκατοντάδες εκατομμύρια που μας περιμένει κοινή και μαύρη μοίρα. Ο κατάλληλος τρόπος αντίστασης, το έγκαιρο ξεσκέπασμα των παραφρόνων μπορεί σίγουρα να αποτρέψει το κακό. Ας μη μας ξελογιάζουν λοιπόν και μας απομονώνουν με την οικονομική βία. Δεν υπάρχει οικονομική κρίση. Υπάρχει τραπεζική πυραμιδοειδή φούσκα και απειλούνται να καταρρεύσουν οι Τράπεζες. Γεγονός που θα οδηγήσει σε νέα μορφή διανομής του κοινωνικού πλούτου. Όχι στις απειλές του ανώνυμου κεφαλαίου.