Αύξηση 15% στην επιβατική κίνηση εξωτερικού για την Aegean το 2011

Για πρώτη φορά στην ιστορία της Aegean, το 2011 ο αριθμός επιβατών εξωτερικού ήταν μεγαλύτερος από εκείνον του εσωτερικού φθάνοντας τα 3,52 εκατομμύρια επιβάτες (αύξηση 15% σε σχέση με το 2012) επί συνόλου 6,5 εκατομμυρίων επιβατών.

Για πρώτη φορά στην ιστορία της Aegean, το 2011 ο αριθμός επιβατών εξωτερικού ήταν μεγαλύτερος από εκείνον του εσωτερικού φθάνοντας τα 3,52 εκατομμύρια επιβάτες (αύξηση 15% σε σχέση με το 2012) επί συνόλου 6,5 εκατομμυρίων επιβατών.

Στο δίκτυο εσωτερικού παρατηρήθηκε σημαντική κάμψη 6%, Συνολικά το 2011 η εταιρεία μετέφερε 6.491.269 επιβάτες έναντι 6.230.159 το 2010 σημειώνοντας άνοδο 4%.
Η Aegean δραστηριοποιήθηκε κατά το 2011 συνολικά σε 102 δρομολόγια εξωτερικού από 6 ελληνικά αεροδρόμια, της Αθήνας, του Ηρακλείου, της Ρόδου, της Κω, της Θεσσαλονίκης και της Κέρκυρας. Ιδιαίτερη ανάπτυξη υπήρξε από τις αγορές της Αγγλίας, του Βελγίου, της Γαλλίας, του Ισραήλ και της Ρωσίας.
Σαν αποτέλεσμα της στρατηγικής επένδυσης της AEGEAN σε απευθείας δρομολόγια εξωτερικού από και προς την περιφέρεια, η εταιρεία παρουσίασε αύξηση 37% από/προς Ρόδο, 23% από/προς Ηράκλειο και 10% από/προς Θεσσαλονίκη, μεταφέροντας συνολικά 1,1 εκατομμύριο επιβάτες εξωτερικού απευθείας από/προς την συμπρωτεύουσα και τα ελληνικά νησιά.
Ο Διευθύνων Σύμβουλος της AEGEAN κ. Δημήτρης Γερογιάννης δήλωσε: «Επενδύουμε στην εξωστρέφεια και στην στήριξη του τουρισμού τόσο της Αθήνας όσο και της περιφέρειας. Μέσα σε 6 χρόνια έχουμε τριπλασιάσει τους επιβάτες εξωτερικού που μεταφέρουμε από και προς τη χώρα μας, παρά τις δυσκολίες της ελληνικής οικονομίας, του κόστους του πετρελαίου και των εξαιρετικά υψηλών τελών που το κράτος επιβάλλει με την πολιτική του στην Αθήνα. Οι ίδιοι αυτοί επιβάτες μέσω του Skytrax, που συνολικά ψηφίζουν 18,8 εκ. επιβάτες, μας αναγνώρισαν σαν την καλύτερη περιφερειακή αεροπορική εταιρεία στην Ευρώπη για το 2011».
Αντιθέτως, στο δίκτυο εσωτερικού παρατηρήθηκε σημαντική κάμψη 6%, που ήταν όμως πολύ εντονότερη (πλέον του 15%) κατά τους τελευταίους 3 μήνες τους 2011, παρά τις προσφορές σε ναύλους που έχουν οδηγήσει σε 20% χαμηλότερο μέσο ναύλο εσωτερικού σε σχέση με το 2007.
Οπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, η εταιρεία εξυπηρετεί τα τελευταία 2 χρόνια, 4 γραμμές δημόσιας υπηρεσίας (άγονες) τις Αθήνα-Σητεία, Θεσσαλονίκη-Σάμος, Θεσσαλονίκη – Κέρκυρα και Θεσσαλονίκη – Καλαμάτα, όπου συνολικά με την, για πρώτη φορά, χρήση jet αεροσκαφών και την παροχή χαμηλών ναύλων προσφοράς, πέτυχε να αυξήσει την κίνηση στις συγκεκριμένες γραμμές κατά 70% παρά την έντονη οικονομική κρίση που στο ίδιο διάστημα έχει περιορίσει κατά πλέον του 30% την εσωτερική αγορά μεταφορών.

Σημειώνεται ότι η εξυπηρέτηση αυτών των 4 άγονων γραμμών έγινε για πρώτη φορά χωρίς καμία επιδότηση από το κράτος.

Το πρόγραμμα για το 2012 θα παρουσιαστεί μέσα στις 2 επόμενες εβδομάδες.

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από
Οικονομία
ΒΗΜΑτοδότης
Σίβυλλα
Helios Kiosk