Σε διαφήμιζα τόσο καιρό δωρεάν …

Σε διαφήμιζα τόσο καιρό δωρεάν … | tovima.gr

Καλοκαιρινές διακοπές 2011. Το νησί που επιλέχθηκε για εξερεύνηση, ήταν η Σέριφος. Η τελευταία μέρα ήταν αφιερωμένη μόνο στην παραλία. Και επειδή ένα βιβλίο/περιοδικό ή οι ρακέτες δεν μου αρκούσαν για να περάσει η ώρα, …. επέλεξα νέα δραστηριότητα.

«Where do you come from? »

Περπατώντας κατά μήκος της παραλίας, προσπαθώ να ακούσω μια διαφορετική γλώσσα πέραν της ελληνικής. Κατέληξα μόνο σε δύο, γαλλική και ιταλική. Αναμενόμενο το αποτέλεσμα.

Μερικώς απογοητευμένη από την μικρή μου “έρευνα”, επέστρεψα στις ρακέτες. Αλλά η ζέστη εκείνη την στιγμή πραγματικά με χτύπησε στο κεφάλι … με μια πραγματική καλή ιδέα!

Μα βέβαια! Η απάντηση, θα έρθει από το χώρο στάθμευσης της παραλίας! Ποιοι είναι αυτοί που προτίμησαν να επισκεφτούν μαζί με εμένα αυτό το νησί? Πολύ απλό! Μελετώ και σημειώνω νοητά στο μυαλό μου, τα αρχικά των πινακίδων κυκλοφορίας των αυτοκινήτων. Τα ευρήματα της έρευνας δεν με εξέπληξαν καθόλου … η πλειοψηφία τους προερχόταν από τον νομό Αττικής.

Η λεπτομέρεια δεν κάνει όμως πάντα την διαφορά? Το 85% των πινακίδων των σταθμευμένων αυτοκινήτων, συνοδεύονταν από ένα διαφημιστικό πλαίσιο που μου προσέφερε απλόχερα τόσα στοιχεία, όσα χρειαζόμουν για να καλύψω την αχαλήνευτη περιέργεια μου. Οι λουόμενοι όχι μόνο μου δήλωναν από ποια περιοχή της Ελλάδας ταξίδεψαν για να ξεκουραστούν στην Σέριφο, αλλά συνάμα με οδήγησαν σε μια ακόμη αξιοσημείωτη παρατήρηση.
Αφετηρία του αυτοκινήτου με πινακίδα ΙΚΕ 0000 ήταν η Αθήνα. Το ενδιαφέρον του πλαστικού πλαισίου ήταν πως στοχοποιούσε τον ιδιοκτήτη του οχήματος, με αυξημένη πιθανότητα, σε ποια περιοχή ίσως να κατοικεί. Η πληροφορία ήταν άμεση και απλή.

“Αντιπροσωπεία αυτοκινήτων CARS – Λ. Πεντέλης 00, Βριλήσσια – Τηλ. 210- …….”
“Service Αυτοκινήτων “Ο Μάκης” – ……….. 29, Ηλιούπολη, Τηλ. 210- ……”

Επόμενη κίνηση ήταν να σπεύσω στο μεταφορικό μέσο της παρέας μου. Προφανώς, άνηκε και αυτό στο ποσοστό που είχα υπολογίσει!

Σαν απόρροια των παραπάνω, ακολουθεί μια απλή ερώτηση – σε μορφή quiz. “Όλοι αυτοί οι ιδιοκτήτες των αυτοκινήτων είχαν ερωτηθεί για την τοποθέτηση του διαφημιστικού πλαισίου γύρω από την πινακίδα;

Α) Αν η απάντηση είναι ναι, τότε ο ιδιοκτήτης λαμβάνει κάποια ειδικά προνόμια (π.χ ετήσια αποζημίωση, έκπτωση σε άλλη αγορά, έκπτωση σε service κ.α), από την εταιρεία που διαφημίζει στους δρόμους της πόλης;

Β) Στην περίπτωση που η απάντηση είναι όχι, ο ιδιοκτήτης του οχήματος προφανώς δεν γνωρίζει τα δικαιώματα του. Και λογικά ίσως δεν τα μάθει ποτέ.

Θεωρώ πως είναι καιρός να αλλάξει αυτή του είδους η τακτική των εταιρειών που θέλουν να διαφημίζονται χωρίς να αποζημιώνουν τους ιδιοκτήτες των οχημάτων. Στο εξής θα πρέπει να ερωτάται ο ιδιοκτήτης, αν ενδιαφέρεται να συνοδεύεται η πινακίδα κυκλοφορίας του αυτοκινήτου του από διαφημιστικό πλαίσιο της εταιρείας… και το κυριότερο με τι όρους!

Συνεπώς ο Γιώργος είτε αφαιρεί το διαφημιστικό πλαίσιο της αντιπροσωπείας που αγόρασε το αυτοκίνητό του, είτε απευθύνεται σε αυτούς και διαπραγματεύεται τους όρους για την διαφήμιση που εν αγνοία του, τους προσέφερε εδώ και τρία χρόνια!!!

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από
Γνώμες
ΒΗΜΑτοδότης
Σίβυλλα
Helios Kiosk