Η ελληνική τηλεόραση

Η ελληνική τηλεόραση | tovima.gr

Χωρίς αμφιβολία η ραγδαία εξέλιξη της τεχνολογίας τον περασμένο αιώνα και που συνεχίζεται και κατά το παρόντα
είναι αξιοθαύμαστη.
Στα μεγάλα αυτά επιτεύγματα περιλαμβάνεται και η τηλεόραση.
Είναι αυτή που δίνει τη δυνατότητα σε όλους τους ανθρώπους να βλέπουν και να ακούν για οτιδήποτε συμβαίνει στον κόσμο και υποπίπτει στην αντίληψή της.
Τι γίνεται όμως με την Ελληνική Τηλεόραση:
Έχει καλά πιστοποιτικά ποιότητας;
Σταχυολόγησα και περιγράφω παρακάτω ορισμένα περιστατικά που υπέπεσαν στην αντίληψή μου και πιστεύω ότι η πλειονότητα των τηλεθεατών συμφωνούν με τις παρακάτω παρατηρήσεις:
1 Γιατί συμβαίνει ορισμένες φορές πολλά κανάλια να
δείχνουν ταυτόχρονα διαφημίσεις;
Αυτό δεν θυμίζει κάπως την έννοια του καρτέλ;
2. Γιατί γίνονται διακοπές στα πιο ενδιαφέροντα σημεία
των κινηματογραφικών ταινιών η των τηλεοπτικών
σειρών για διαφημίσεις;
Αυτό προκαλεί την αγανάκτηση του τηλεθεατή και
αλλάζει κανάλι.

Μήπως κάποια διαφορετική στατηγική θα ικανοποιούσε και τον τηλεθεατή και το κανάλι για το οποίο είναι κατανοητό να χρειάζεται τις διαφημήσεις για εισοδηματικούς λόγους.
3. Γιατί στις συζητήσεις δημοσιογράφων και πολιτικών πολλές
φορές μιλούν όλοι μαζί και με αυτό το κομφούζιο ο
τηλεθεατής να μη καταλαβαίνει τίποτα;
4 Γιατί σε ώρες που βλέπουν τηλεόραση και τα παιδιά προ-
βάλλονται σκηνές ακατάλληλες;
5. Γιατί δημοσιογράφοι και αναρμόδιοι καλεσμένοι κάνουν
τους ειδήμονες σε θέματα επιστημονικά όπως π.χ. ιατρικής ,
τεχνολογίας, οικονομίας και νομικής;
Δεν θα ξεχάσω τον ταξιτζή που ανακοίνωσε ότι κατασκεύα-
σε μηχανισμό που ως καύσιμο μπορεί το αυτοκίνητο να έχει
το νερό .
6. Γιατί γίνονται ανακρίσεις από την τηλεόραση σε φυλακι-
σμένους;
7. Γιατί σε ορισμένες εκπομπές τόσο φτηνό κουτσομπολιό ;
8. Ήταν απαράδεκτη, θυμάμαι ,η διακοπή, για διαφημίσεις, της εκπομπής με θέμα τον χαμό του Άλεξ της Βέρροιας με τον παρουσιαστή να λέει : Μη φύγετε γιατί σε λίγο θα σας ανακοινώσουμε συνταρακτικές ειδήσεις για το θέμα και που τελικά ήταν μια πρόταση έρευνας ενός δικηγόρου. Αναρωτήθηκα: Επί πτωμάτων η διαφήμιση;

Ο ορισμός που έδωσε το Ανώτατο Δικαστήριο των Η.Π.Α. για το ως που πρέπει να φτάνει η ελευθερία του λόγου, είναι:
“Μέχρις εκεί που απαγορεύει σε οποιονδήποτε να φωνάξει
Φ Ω Τ Ι Α !! μέσα σε ένα κατάμεστο θέατρο”. Αυτό θα έπρεπε να έχει εφαρμογή παντού. Στην Ελληνική Τηλεόραση ακούγεται κάθε υπερβολή ακόμα και από επίσημα χείλη.

Η αυτοσυγκράτηση δε έβλαψε ποτέ κανένα. Είναι ο χρυσός κανόνας.
Μετά από όλα αυτά είναι λάθος να πεί κανείς ότι στην Ελληνική Τηλεόραση υπάρχει πρόβλημα ποιότητας και κοινωνικής ευαισθησίας;

Ο κ. Δημ. Ν. Αργυριου είναι Διπλ. Χημικός- Μηχανικός Ε.Μ.Π.

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από
Γνώμες
ΒΗΜΑτοδότης
Σίβυλλα
Helios Kiosk