Π. Γερουλάνος: Εμφαση στον τουρισμό της Αττικής

Μέχρι το τέλος της εβδομάδας αναμένεται να ξεκινήσει η νέα καμπάνια για την προώθηση της «Αθήνας – Αττικής», που θα πραγματοποιηθεί από τον Ελληνικό Οργανισμό Τουρισμού (ΕΟΤ) σε συνεργασία με την Expedia.com. Στο πλαίσιο της τουριστικής ενίσχυσης της Αττικής η καμπάνια έρχεται σε συνέχεια της ολοκλήρωσης της συνεργασίας της Ενωσης Ξενοδόχων Αθηνών – Αττικής (ΕΞΑ-Α) με τη διαδικτυακή εταιρεία ταξιδιών και ύστερα από αίτημα της Ενωσης για συνέχισή της προσπάθειας, μετά τα επεισόδια του Ιουνίου στην ελληνική πρωτεύουσα, στο οποίο ο υπουργός Πολιτισμού και Τουρισμού κ. Π. Γερουλάνος ανταποκρίθηκε θετικά.

Μέχρι το τέλος της εβδομάδας αναμένεται να ξεκινήσει η νέα καμπάνια για την προώθηση της «Αθήνας – Αττικής», που θα πραγματοποιηθεί από τον Ελληνικό Οργανισμό Τουρισμού (ΕΟΤ) σε συνεργασία με την Expedia.com. Στο πλαίσιο της τουριστικής ενίσχυσης της Αττικής η καμπάνια έρχεται σε συνέχεια της ολοκλήρωσης της συνεργασίας της Ενωσης Ξενοδόχων Αθηνών – Αττικής (ΕΞΑ-Α) με τη διαδικτυακή εταιρεία ταξιδιών και ύστερα από αίτημα της Ενωσης για συνέχισή της προσπάθειας, μετά τα επεισόδια του Ιουνίου στην ελληνική πρωτεύουσα, στο οποίο ο υπουργός Πολιτισμού και Τουρισμού κ. Π. Γερουλάνος ανταποκρίθηκε θετικά.

Η αρχική καμπάνια για την προώθηση του προορισμού είχε διάρκεια από 21 Απριλίου έως 19 Ιουνίου 2011 και κόστος 75.000 δολάρια, στο οποίο συμμετείχε η Ενωση και τα ξενοδοχεία – μέλη της. Στόχος της ήταν οι αγορές των ΗΠΑ, του Καναδά, της Αυστραλίας, της Σουηδίας και της Νορβηγίας. Η νέα καμπάνια ΕΟΤ – Expedia.com θα έχει τρίμηνη διάρκεια και θα απευθύνεται στις αγορές των ΗΠΑ, του Καναδά, της Αυστραλίας και της Αγγλίας.

Την ανάγκη να δοθεί «έμφαση στην Αττική» για την προσέλκυση περισσότερων επισκεπτών την επόμενη χρονιά, έθεσε ως προτεραιότητα ο υπουργός, σχολιάζοντας τα πρόσφατα στοιχεία της έκθεσης της Τράπεζας της Ελλάδος. Σύμφωνα με την «έρευνα συνόρων» στο εξάμηνο Ιανουαρίου – Ιουνίου 2011 προκύπτει αύξηση μη κατοίκων στη χώρα με ετήσιο ρυθμό 13,9%, ενώ το ίδιο διάστημα σημαντική είναι και η αύξηση στα έσοδα στο σύνολο της επικράτειας, με τις ταξιδιωτικές δαπάνες από μη κατοίκους να εμφανίζουν άνοδο 12,6% σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο του 2010.

Ωστόσο όπως επισήμανε ο κ. Γερουλάνος, η αύξηση «δεν αντικατοπτρίζεται στην Αττική», σημειώνοντας ότι ένας λόγος γι’ αυτό είναι και τα επεισόδια που έχουν συμβεί τα τελευταία χρόνια και υπογράμμισε ότι πρέπει να συνεχιστεί η προσπάθεια για την έλευση όσο το δυνατόν περισσότερων επισκεπτών στη χώρα έως το τέλος του χρόνου, παράλληλα με τον σχεδιασμό της στρατηγικής για το 2012.

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από
Οικονομία
ΒΗΜΑτοδότης
Σίβυλλα
Helios Kiosk