Νούμερο ένα οικολογική μάρκα στον κόσμο η Toyota

Η Toyota κατέκτησε τον τίτλο της πιο οικολογικής μάρκας στην πρώτη έκθεση «Best Global Green Brands» που δημοσίευσε η εταιρεία συμβούλων Interbrand.

Η Toyota κατέκτησε τον τίτλο της πιο οικολογικής μάρκας στην πρώτη έκθεση «Best Global Green Brands» που δημοσίευσε η εταιρεία συμβούλων Interbrand.
Σύμφωνα με την έκθεση βασικός συντελεστής των ισχυρών πράσινων επιδόσεων της Toyota, είναι η πλήρως υβριδική τεχνολογία της. Από το 1997 που λανσαρίστηκε, το υβριδικό Prius -το αυτοκίνητο-σύμβολο που τώρα διανύει την τρίτη γενιά του- έχει συμβάλλει στις συνολικές πωλήσεων 3,2 εκατομμυρίων υβριδικών Toyota και Lexus σε όλο τον κόσμο, προσφέροντας στους πελάτες απαράμιλλα περιβαλλοντικά χαρακτηριστικά.
Το 2010, η Toyota εισήγαγε την καινοτόμο, πλήρως υβριδική τεχνολογία της στο μικρομεσαίο Toyota Auris, που κατασκευάζεται στο βρετανικό εργοστάσιό της. Η οικογένεια Prius σύντομα θα επεκταθεί με την επταθέσια έκδοση Prius+, και το επόμενο σημαντικό ορόσημο στη συνεχή, 40+ετή παρουσία της Toyota στον χώρο της βιώσιμης μετακίνησης και το απόλυτο οικολογικό αυτοκίνητο, το Prius Plug-in Hybrid, το 2012.
Η Toyota επίσης εφαρμόζει αρκετές περιβαλλοντικές πρωτοβουλίες στις ευρωπαϊκές εγκαταστάσεις της. Ανάμεσα στις πιο πρόσφατες είναι: ένας ηλιακός τοίχος στην Toyota Motor Manufacturing France, στη Valenciennes, Γαλλία, μια σειρά φωτοβολταϊκών πάνελ στην Toyota Motor Manufacturing United Kingdom, στο Derbyshire, Βρετανία και η προγραμματισμένη εγκατάσταση δύο ανεμογεννητριών στο Toyota Vehicle Logistics Centre στο Zeebrugge, Βέλγιο.

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από
Οικονομία
ΒΗΜΑτοδότης
Σίβυλλα
Helios Kiosk