Δοκιμάστε την!

Η Lancôme και η εταιρεία Made by Digitas παρουσιάζουν την ολοκαίνουργια μάσκαρα της Lancôme «Hypnôse Doll Eyes» μέσα από μια νέα ψηφιακή πλατφόρμα. Η καμπάνια ξεκινάει με ένα τρισδιάστατο φιλμ, το οποίο οδηγεί σε μια εντυπωσιακή εφαρμογή στο Facebook και στον ειδικά σχεδιασμένο δικτυακό τόπο www.hypnosedolleyes.com.

 

Η καμπάνια προσφέρει στις γυναίκες μια μοναδική και εξατομικευμένη εμπειρία στο επίκεντρο της δημιουργικής φαντασίας της μάρκας, και δίνει σε κάθε γυναίκα τη δυνατότητα να μεταμορφωθεί σε «Doll» της Lancôme.

 

Η Lancôme προσκαλεί τις γυναίκες να μεταμορφωθούν σε «Dolls»…

 

Διαθέσιμη στη σελίδα της Lancôme Greece στο Facebook από την 21η  Ιουλίου 2011, η εφαρμογή «Hypnôse Doll Eyes» επιτρέπει στις χρήστριες να δοκιμάζουν εικονικά το αποτέλεσμα της νέας μάσκαρας και τις αποχρώσεις της παλέτας σκιών ματιών «Hypnôse Doll Eyes», ως κούκλες «Doll Eyes».

 

Η χρήστρια πρέπει απλώς να ανεβάσει μια φωτογραφία (είτε από τον υπολογιστή της είτε από ένα άλμπουμ στο Facebook) στην εφαρμογή, και να δώσει ορισμένες πληροφορίες για τον τόνο της επιδερμίδας, το χρώμα και το κούρεμα των μαλλιών, το χρώμα των ρούχων, τη διάθεση και τις αγαπημένες αποχρώσεις της. Το αποτέλεσμα είναι άμεσο, η χρήστρια βλέπει μια έκδοση «Doll» του εαυτού της, την οποία μπορεί να αναρτήσει στο Facebook και να μοιραστεί με τις φίλες της!

 

Αυτή η εφαρμογή δίνει επίσης τη δυνατότητα στις χρήστριες να κάνουν έκπληξη στις φίλες τους, μεταμορφώνοντας τες και αυτές σε κούκλες. Τους επιτρέπει επίσης να κάνουν tag στη δική τους «Doll» και σε αυτές των φίλων τους σε φωτογραφίες που έχουν αναρτηθεί στο Facebook, για να γιορτάσουν τη φιλία τους!

Τρεις νέες «Dolls», απολαυστικά παιχνιδιάρικες και σοφιστικέ, καλούν τις χρήστριες να τις ακολουθήσουν στα παιχνίδια τους, για να ανακαλύψουν τη νέα σειρά μάσκαρα και τις ιδιότητές της μέσα από τέσσερα εικονικά δωμάτια, κάθε ένα από τα οποία έχει ένα συγκεκριμένο θέμα: Προϊόντα, Λουκ μακιγιάζ, Εφαρμογές στο Facebook κ.ά.

 

Αυτές οι γοητευτικές «Dolls» είναι τα άβαταρ των μουσών της Lancôme, Daria Werbowy, Elettra Wiedemann και Arlenis Sosa.

 

Με αυτή την καμπάνια που βασίζεται στη φαντασία και τη θηλυκότητα, η Lancôme αποδεικνύει για άλλη μία φορά το πρωτοποριακό πνεύμα και τη δημιουργικότητά της.

*Doll(s) = κούκλα (-ες)

 

Χρήσιμοι δεσμοί

Εφαρμογή στο Facebook στη fun page της Lancôme Greece: https://www.facebook.com/LancomeGreece

Βίντεο: http://www.youtube.com/user/Lancomeworldwide

 

Η Lancôme στην πρώτη γραμμή του Διαδικτύου

«Worldwide web by Lancôme»: έτσι υπογράφει η Lancôme στους δικτυακούς της τόπους. Πρωτοπόρος σε ό,τι αφορά τους δικτυακούς τόπους στον κόσμο της επιλεκτικής διανομής πολυτελών προϊόντων ομορφιάς, η Lancôme διαθέτει 18 δικτυακούς τόπους, μεταξύ των οποίων 11 δικτυακοί τόποι ηλεκτρονικού εμπορίου. Η μάρκα δεν έχει σταματήσει να μοιράζεται τις καινοτομίες της στην επιστημονική έρευνα, να αναπτύσσει στενές σχέσεις, και να προκαλεί συναισθήματα.

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από
Αφιερώματα
ΒΗΜΑτοδότης
Σίβυλλα
Helios Kiosk