Την προώθηση της Αθήνας και της ευρύτερης περιοχής μέσα από τα διεθνή κανάλια προβολής της «Expedia.com» ξεκίνησε η Ενωση Ξενοδόχων Αθήνας – Αττικής (ΕΞΑ-Α).

Το κόστος του εγχειρήματος που ανήλθε στα 110.000 ευρώ, καλύφθηκε εξ’ ολοκλήρου από την ΕΞΑ-Α και τα ξενοδοχεία-μέλη της, με αφορμή την τρίτη κατά σειρά αρνητική τουριστική χρονιά για την ελληνική πρωτεύουσα, αλλά και την πάγια άποψη των ξενοδόχων της περιοχής για την ανάγκη στοχευμένης προβολής για τον προορισμό.

Η προβολή μέσω της «Expedia.com» ξεκίνησε στις 22 Απριλίου και αφορά σε πέντε κανάλια της μεγαλύτερης online ταξιδιωτικής εταιρείας στον κόσμο: Expedia.com (ΗΠΑ), Expedia.ca (Καναδάς), Expedia.aus (Αυστραλία) και Hotels.com (Σουηδία και Νορβηγία), καθώς πρόκειται για ολοκληρωμένη πρόταση στοχευμένης προώθησης του προορισμού για την προσέλκυση επισκεπτών, για τους οποίους η Αθήνα δεν αποτελούσε πρώτη επιλογή.

Η καμπάνια που θα διαρκέσει δύο μήνες στις εκτός Ευρώπης αγορές και τρεις στις Ευρωπαϊκές, περιλαμβάνει προώθηση της «Αθήνας-Αττικής» στις αγορές στόχους με «banners», «newsletter» προς τους συνδρομητές της εταιρίας στα κανάλια/στόχους, Facebook link, Video integration κ.λπ. και προνομιακή προώθηση για τα ξενοδοχεία – μέλη της Ένωσης που συμμετείχαν οικονομικά στην προσπάθεια.

Παράλληλα την πρόθεση του υπουργείου να επιχορηγήσει για το ίδιο χρονικό διάστημα τη συγκεκριμένη προσπάθεια προβολής του προορισμού μετά την ολοκλήρωσή της, εξέφρασε ανοικτά και ο υπουργός Πολιτισμού και Τουρισμού κ. Π. Γερουλάνος, κατά τη διάρκεια της Γενικής Τακτικής Συνέλευσης της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ξενοδόχων (ΠΟΞ) στις 12 Απριλίου.

«Η πρωτοβουλία αυτή πρέπει ν’ αποτελέσει την απαρχή μιας στενής, ουσιαστικής και συντεταγμένης συνεργασίας μεταξύ δημόσιου και ιδιωτικού τομέα», σχολίασε ο πρόεδρος της ΕΞΑ-Α και της ΠΟΞ κ. Ι. Ρέτσος, καλώντας τη συμμετοχή όλων σε δράσεις «που στηρίζουν τον ελληνικό τουρισμό και τους επιμέρους προορισμούς όπως η Αθήνα-Αττική που επλήγησαν ιδιαίτερα».