ΚΡΙΤΙΚΗ

on air

Τι κάνει μια φίλη για να στηρίξει την κολλητή της η οποία τυγχάνει παρουσιάστρια της τηλεόρασης; Ανακοινώνει την εγκυμοσύνη της μέσα από την εκπομπή της δεύτερης. Αυτό έκανε και η Πέγκυ Ζήνα, βγαίνοντας στο «Greek Ιdol» που παρουσιάζει, σε ακόμη μία από τις απεγνωσμένες επιστροφές της, η Ρούλα Κορομηλά. «Περιμένω παιδί,είμαι τριών μηνών!» είπε η τραγουδίστρια, ανταποδίδοντας έτσι τη φροντίδα που της είχε δείξει η Ρούλα όλα αυτά τα χρόνια καλώντας τη στις εκπομπές της και μιλώντας με καλά λόγια για εκείνη στις συνεντεύξεις της.

Τι κάνει μια φίλη για να στηρίξει την κολλητή της η οποία τυγχάνει παρουσιάστρια της τηλεόρασης; Ανακοινώνει την εγκυμοσύνη της μέσα από την εκπομπή της δεύτερης. Αυτό έκανε και η Πέγκυ Ζήνα, βγαίνοντας στο «Greek Ιdol» που παρουσιάζει, σε ακόμη μία από τις απεγνωσμένες επιστροφές της, η Ρούλα Κορομηλά. «Περιμένω παιδί,είμαι τριών μηνών!» είπε η τραγουδίστρια, ανταποδίδοντας έτσι τη φροντίδα που της είχε δείξει η Ρούλα όλα αυτά τα χρόνια καλώντας τη στις εκπομπές της και μιλώντας με καλά λόγια για εκείνη στις συνεντεύξεις της. Εβγαλε άραγε την υποχρέωση ή σε περίπτωση που τα νούμερα της παρουσιάστριας εξακολουθούν να μην πηγαίνουν καλά η τραγουδίστρια θα αναγκαστεί και να γεννήσει on air κατά τη διάρκεια εκπομπής της;

Οπως κι αν έχει, το αστειάκι με τις σταρ του εγχώριου Μπόλιγουντ (τηλεοπτικού ή μη) οι οποίες αισθάνονται την ανάγκη να μοιραστούν μαζί μας «την πιο όμορφη περίοδο για τη ζωή μιας γυναίκας» (για να χρησιμοποιήσω κι εγώ το πολυφορεμένο τσιτάτο) έχει τραβήξει πολύ. Κι αν εκείνες, κοινοποιώντας λεπτομέρειες της προσωπικής ζωής τους που κανέναν δεν ενδιαφέρουν πέραν των ιδίων και των δικών τους ανθρώπων, έχουν βρει τον τρόπο να καλύπτουν την απουσία αξιόλογου αποτελέσματος στον χώρο της δουλειάς τους, εμείς, το κοινό, πρέπει κάποια στιγμή να αρνηθούμε να περνάμε τα απογεύματα και τα βράδια μας μηρυκάζοντας την εντέχνως σερβιρισμένη ευτυχία τους. Να ζήσουν όλες και όλοι ευτυχισμένοι- αυτό εξυπακούεται-, να κάνουν καλές οικογένειες και γερά παιδιά, όμως: η δουλειά τους είναι άλλη, να εξελίσσονται ως επαγγελματίες και να διασκεδάζουν τον κόσμο και όχι να τον κοιμίζουν εθίζοντάς τον σε «σαπουνόπερες» στους ροζ, επίπλαστους κόσμους των Μπάρμπι της πίστας, στην ανούσια ελαφρότητα της εν Ελλάδι μπουζουκοεπωνυμίας, η αισθητική της οποίας κυριαρχεί και στα κανάλια.

Βεβαίως, ανακοινώνοντας ότι αυτή είναι η τελευταία εμφάνισή της πριν από τη γέννηση του παιδιού της η Ζήνα έκανε εμφανές ότι δεν θα πουλήσει το γεγονός τόσο όσο το έχουν πουλήσει άλλες τραγουδίστριες και παρουσιάστριες (ονόματα δεν λέμε) και ότι (αν τηρήσει πραγματικά τον λόγο της) η εμφάνισή της αφορούσε περισσότερο τη στήριξη της (παραπαίουσας στους καταλόγους της ΑGΒ) Ρούλας, την οποία δεν κουράστηκε να επαναλαμβάνει πόσο αγαπάει. Μπορεί και να είναι έτσι…

Εν προκειμένω όμως, για να εξαντλήσουμε το θέμα «πρεμιέρα του “Greek Ιdol”», εκείνη που, όπως φάνηκε, δεν αγαπάει καθόλου την «αγαπημένη σε όλους μας Ρούλα» (εκτός από τον ίδιο της τον εαυτό, ο οποίος επιμένει σε μια εκτός εποχής παρουσία στα πλατό) ήταν για άλλη μία φορά η στυλί στριά της. Η οποία φόρεσε σε μια κοντή, στρουμπουλή και ώριμη γυναίκα ό,τι φοράει μια ψηλή, αδύνατη κοπέλα. Το αποτέλεσμα ήταν μια Ρούλα-σκαμπό με μαύρη δερμάτινη επένδυση. Πολύ πιο κομψές- θα τις έλεγες ακόμη και συντηρητικές- οι εμφανίσεις των νέων παιδιών που διαγωνίστηκαν (αυτά προσπαθεί να ανταγωνιστεί η παρουσιάστρια φορώντας μαύρα θεόστενα κολάν και μπουστάκια και κρεμώντας χαϊμαλιά;) σε ένα τάλεντ σόου το οποίο, η αλήθεια να λέγεται, είχε για πρώτη φορά τόσο υψηλό επίπεδο συμμετοχών. Οσο καλά όμως και αν τραγούδησαν οι παίκτες, η εγκυμοσύνη της Ζήνα και η υπερτονισμένη λατρεία της προς το πρόσωπο της Ρούλας (που επέστρεψε ξανά…) μονοπώλησαν το ενδιαφέρον. Καταλάβατε; Μπορεί να μη γνωρίζουμε αν από το σόου θα αναδειχθεί ένα πραγματικό, ολόφρεσκο Greek Ιdol, εκείνο όμως που έγινε εμφανές ήταν ότι τα παλαιότερα Greek Ιdols, κυρίως εκείνα που έχουν αποκαθηλωθεί, θα κάνουν ό,τι μπορούν ώστε να είναι για πολύ ακόμη καιρό εδώ… Ε ρε πλήξη και θλίψη!

Ενδιαφέρουσα, γοητευτική και πρωτότυπη η δεκαπεντάλεπτη εκπομπή «Το σκοτεινό τρυγόνι» που προβάλλεται κάθε Δευτέρα από την κρατική τηλεόραση. Πρόκειται για «ντοκυμαντέρ» αφιερωμένο στον Αλέξανδρο Παπαδιαμάντη, το οποίο εστιάζει στις διαφορετικές πλευρές του έργου του (από τον ερωτικό ως το μοναχικό, από τον θρησκευτικό ως τον χιουμοριστικό Παπαδιαμάντη). Σκηνοθεσία Μ. Δελιοτζάκης, έρευνα Ι. Ν. Μπασκόζος.

Το «Ευτυχισμένοι μαζί» δεν το έβλεπα στην πρώτη προβολή του το 2007, το βλέπω όμως τώρα, στην επανάληψή του, κατά την οποία σημειώνει εντυπωσιακά υψηλές τηλεθεάσεις. Το παρακολουθώ και ξαναβρίσκω τη χαριτωμένη αφέλεια, την ανεμελιά που είχαν ως πριν από μερικά χρόνια οι φροντισμένες ψυχαγωγικές σειρές. Μια καλώς εννοούμενη αφέλεια που σε βοηθούσε να χαλαρώσεις. Αντιθέτως, οι (ελάχιστες) νέες σειρές φέρουν τόσο έντονο το άγχος της σημερινής συγκυρίας που όχι απλώς δεν σε κρατάνε αλλά σε κάνουν να θέλεις να κλείσεις τον δέκτη σου. Παρεμπιπτόντως, τι χαριτωμένοι που είναι στους ρόλους τους ο Γιάννης Μπέζος και η Κατερίνα Λέχου (φωτογραφία)…

ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από
Media
ΒΗΜΑτοδότης
Σίβυλλα
Helios Kiosk