Το παρελθόν με το μέλλον επιχειρεί να συνδέσει η Καμεράτα – Ορχήστρα των Φίλων της Μουσικής με τη συναυλία που δίνει στις 5 Απριλίου στη Στέγη Γραμμάτων και Τεχνών του Ιδρύματος Ωνάση.
Η βραδιά αναβιώνει μια ιστορική συναυλία την οποία έδωσε ο Μότσαρτ στις 23 Μαρτίου 1783 στο Burgtheater της Βιέννης την οποία, μάλιστα, οργάνωσε ο ίδιος ως παραγωγός και εισέπραξε τα έσοδα από τα εισιτήρια. Το πρόγραμμα εκείνης της βραδιάς, το οποίο γνωρίζουμε από επιστολή του Μότσαρτ προς τον πατέρα του Λεοπόλδο, ήταν πολύ παράξενο για τα σημερινά δεδομένα. Περιλάμβανε πολλά ετερόκκλητα έργα: κοντσέρτα, άριες, έργα για σόλο πιάνο και τη Συμφωνία Χάφνερ σε δύο σκέλη: τα δύο πρώτα μέρη στην αρχή του προγράμματος και τα δύο τελευταία στο τέλος.
Η Καμεράτα προτείνει μια βραδιά που αποπνέει το «άρωμα» εκείνης της συναυλίας, μια κατ΄αναλογία δομή εκείνου του ρεπερτορίου, αλλά όχι το ίδιο πρόγραμμα. Η Συμφωνία αρ. 29 «συναντά» το 4ο Κοντσέρτο για βιολί με σολίστ τον εξάρχοντα της ορχήστρας Σερτζίου Ναστάζα, την Νυχτερινή Σονάτα για δύο ορχήστρες και τύμπανα, την δραματική άρια «Ah! Lo previdi» με τη φωνή της υψιφώνου Ελενας Κελεσίδη και το Κοντσέρτο για πιάνο αρ. 11. Ο Γιώργος Πέτρου αναλαμβάνει σε αυτή τη συναυλία τον διπλό ρόλο του μαέστρου και του σολίστ και παίζει σ΄ένα φορτεπιάνο Walter (1790), αντίγραφο αυτού το οποίο είχε ο ίδιος ο Μότσαρτ κι εκεί έγραψε τα σπουδαία αριστουργήματά του. Η συναυλία εντάσσεται στον κύκλο μουσικών εκδηλώσεων ο οποίος βασίζεται στη δουλειά της Καμεράτα σε όργανα εποχής.