Κατά 26,12% υποχώρησαν τα καθαρά κέρδη του ομίλου Folli – Follie το 2010 διαμορφούμενα στα 85,1 εκατ. ευρώ έναντι 115,2 εκατ. ευρώ το 2009. Το τελικό αποτέλεσμα επιβαρύνθηκε από μη επαναλαμβανόμενα έξοδα όπως αυξημένα χρηματοοικονομικά έξοδα, έξοδα που προέρχονται από το μετασχηματισμό της εταιρείας, έξοδα πωλήσεων και marketing και δημιουργίας νέων καταστημάτων.

Οπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, συγκριτικά με το 2009, εξαιρουμένων των εκτάκτων και μη επαναλαμβανόμενων συναλλαγματικών εξόδων, τα κέρδη μετά από φόρους θα είχαν ανέλθει σε 99,3 εκατ. από 105,5 εκατ. το 2009, καταγράφοντας μείωση κατά 5,9%. Η εταιρεία δεν θα διανείμει μέρισμα για τη χρήση του 2010.

Οι πωλήσεις για το σύνολο του έτους 2010 έφτασαν τα 989,6 εκατ. ευρώ έναντι 992,5 εκατ. ευρώ της προηγούμενης χρονιάς, καταγράφοντας οριακή πτώση 0,3%.

Τα κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (ebitda) του ομίλου μειώθηκαν κατά 3% στα 193,3 εκατ. ευρώ με το σχετικό περιθώριο να διαμορφώνεται στο 19,5%.

Οι πωλήσεις που προήλθαν εκτός Ελλάδος συνέχισαν να αυξάνονται το 2010 αντπροσωπεύοντας το 52,2% των συνολικών πωλήσεων του ομίλου, έναντι 49,4% το 2009 (σε συγκριτική βάση). Στα ενοποιημένα μεγέθη περιλαμβάνονται η μητρική εταιρεία κοσμημάτων και αξεσουάρ, τα Καταστήματα Αφορολογήτων Ειδών, η Elmec Sport και η βρεταννική Links of London.

Ο κ. Τζώρτζης Κουτσολιούτσος, διευθύνων σύμβουλος του ομίλου σημείωσε: «Σε ένα συνεχώς μεταβαλλόμενο περιβάλλον όσον αφορά στην τοπική αγορά, ήμασταν σε θέση να διατηρήσουμε τις πωλήσεις μας και τη λειτουργική κερδοφορία μας. Η λήψη αποτελεσματικών μέτρων για τον έλεγχο του κόστους καθ’ όλη τη διάρκεια της χρονιάς συνέβαλε στην εξισορρόπηση της αύξησης της επένδυσης για νέα καταστήματα, στοχευμένες ενέργειες marketing και διαφήμισης καθώς και την ενίσχυση του προϊοντικού μας χαρτοφυλακίου».

Σύμφωνα με την ίδια ανακοίνωση οι προοπτικές του ομίλου για την τρέχουσα χρήση είναι ευοίωνες λόγω: 

– Των συνθηκών στην Βόρεια Αφρική και στη Μέση Ανατολή, με την προυπόθεση ότι η πολιτεία θα αξιοποιήσει στο μέγιστο βαθμό αυτή την ευκαιρία. Μόνο το 2009, 6 εκατ. ήταν οι επισκέπτες αυτών των χωρών.

– Καλύτερος και ποιοτικότερος τουρισμός από τις χώρες της Ρωσίας, Κίνας και Ισραήλ όπου υπάρχει καλύτερη κατά κεφαλήν απόδοση του πελάτη.
 
– Εμπλουτισμός του χαρτοφυλακίου. 

– Συνεχιζόμενη επέκταση των brands στο εξωτερικό (Ασία, Ευρώπη, Αμερική).
 
– Καινούργια σημεία πώλησης.