Olympic Air : «Μειώστε τις χρεώσεις των αεροδρομίων»

Η κυβέρνηση και η διοίκηση του αεροδρομίου «Ελ. Βενιζέλος» βρέθηκαν την Τρίτη στο στόχαστρο της Olympic Air, σχετικά με την πολιτική τους στο θέμα των χρεώσεων των αεροδρομιακών τελών.

Στην πρώτη του παρουσία, ο νέος πρόεδρος της Olympic Air Γιάννης Καρακαδάς, αναφερόμενος στην τιμολογιακή πολιτική που ακολουθείται από την Olympic Air, επισήμανε ότι δεν μπορεί να γίνει αεροπορική εταιρία χαμηλού κόστους, αφού οι φόροι των ελληνικών αεροδρομίων είναι δυσβάσταχτοι για τους ελληνικούς αερομεταφορείς.

Μάλιστα, επέρριψε ευθύνες στην πολιτική ηγεσία για τους χειρισμούς της στο μέτωπο των αερομεταφορών και ζήτησε ίση μεταχείριση με τους ξένους αερομεταφορείς και δη τις χαμηλού κόστους αεροπορικές εταιρίες.

«Έχουμε καταντήσει, τις περισσότερες φορές το κόστος των αεροπορικών τελών, να είναι πολύ χαμηλότερο από τα αεροδρομιακά τέλη. Είναι σκάνδαλο, η κυβέρνηση να ανακοινώνει προνόμια και επιδοτήσεις για αεροπορικές εταιρίες χαμηλού κόστους που πετάνε στα περιφερειακά αεροδρόμια, ενώ το βάρος το πληρώνουν όσες εταιρίες είχαν την ηλιθιότητα να έχουν την έδρα τους στην Αθήνα. Δεν μπορεί η κυβέρνηση να ρίχνει τα βάρη στους Έλληνες αερομεταφορείς, πριμοδοτώντας τους ξένους low cost carriers», τόνισε.

Η Olympic Air για να μπορέσει να προσφέρει χαμηλές τιμές εισιτηρίων σε ελληνικά νησιά θα ανακοινώσει το καλοκαιρινό της πρόγραμμα με αεροδρόμιο εκκίνησης αυτό της Θεσσαλονίκης.

Ο κ. Καρακαδάς είπε ακόμα ότι η Olympic Air με την Aegean «τελείωσε» (σ.σ. το θέμα της συγχώνευσης) και η όποια εξέλιξη υπάρξει στην προσφυγή των εταιριών στην Ε.Ε. για την πρόσφατη απόφαση της, είναι για να ξεκαθαρίσει το τοπίο στον τρόπο που σκέφτεται για αντίστοιχες υποθέσεις, αλλά και η διεκδίκηση σημαντικού ποσού από ζημίες που έχουν προκύψει για τις δυο εταιρίες.

Συνεργασία με τις Κυπριακές Αερογραμμές

Η Olympic Air εισέρχεται σε νέα φάση στρατηγικής ανάπτυξης, έπειτα και από την ανακοίνωση της ευρύτατης συνεργασίας με την Cyprus Airways, που στόχο έχει την αντιμετώπιση του ανταγωνισμού αλλά και την οικονομική κρίση που πλήττει και τον τομέα των αερομεταφορών.

Μάλιστα, υπογράμμισε ότι η Olympic Air εξετάζει και συνεργασία και με άλλους Ευρωπαίους αερομεταφορείς, τη στιγμή που η εταιρία εγκατέλειψε τις αγορές της Βρετανίας και της Γαλλίας.

Στο σημείο αυτό υπεραμύνθηκε την απόφαση για την αλλαγή κατεύθυνσης από την αγορά της Βρετανίας, σημειώνοντας ότι οι ζημίες της Olympic Air πέρυσι από τη συγκεκριμένη αγορά έφταναν τα 15 εκατ. ευρώ.

Σε ό,τι αφορά την συμφωνία με την Cyprus Airways αυτή προβλέπει την πραγματοποίηση απευθείας προγραμματισμένων πτήσεων κοινού κωδικού στο δίκτυο δρομολογίων τόσο της Olympic Air (εσωτερικού και εξωτερικού) όσο και των Κυπριακών Αερογραμμών.

Η συνεργασία ήδη ξεκίνησε στις 27 Μαρτίου με πτήσεις κοινού κωδικού από και προς Αθήνα, Ρόδο, Ηράκλειο και Θεσσαλονίκη καθώς και Λάρνακα, Πάφο.

Από τις 15 Απριλίου θα επεκταθεί για να καλύψει και τους 38 προορισμούς εσωτερικού και εξωτερικού της Olympic Air καθώς και όλων των πτήσεων των Κυπριακών Αερογραμμών.

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από
Οικονομία
ΒΗΜΑτοδότης
Σίβυλλα
Helios Kiosk