{{{ moto }}}

«Το νερό είναι μια τόσο απλή λέξη, αλλά όπως όλες οι απλές λέξεις έχει μια βαθιά εδραιωμένη σημασία», ανέφερε ο Giorgio Armani δεσμευόμενος να διαθέσει τις δυνάμεις του για να ευαισθητοποιήσει την παγκόσμια κοινότητα σχετικά με την αναγκαιότητα της πρόσβασης σε καθαρό, πόσιμο νερό για τους συνανθρώπους του Τρίτου Κόσμου.

Η εκστρατεία του ιταλού μετρ και επιχειρηματία που ανακοινώθηκε με την ευκαιρία της χθεσινής Παγκόσμιας Ημέρας Νερού γίνεται σε συνεργασία με τον Διεθνή Green Cross και ειδικά προγράμματα της Unicef.

«Ημουν πάντα ιδιαίτερα ευαισθητοποιημένος σε περιβαλλοντικά θέματα, ειδικά σ’ εκείνα που σχετίζονται με το νερό, ένα στοιχείο που αγαπώ ιδιαίτερα», ανέφερε ο Giorgio Armani, ο οποίος καθ’ όλη τη διάρκεια της καριέρας του έχει χρησιμοποιήσει το νερό και κα το γαλαζοπράσινό του χρώμα ιδιαίτερα στις κολεξιόν του Prive όπου οι ρευστές επιφάνειες hi-tech υλικών έχουν το οπτικό αποτέλεσμα αντανακλάσεων του νερού.

Η εκστρατεία του Armani έχει ως άξονα αναφοράς τα δύο του αρώματα Acqua di Gio Acqua di Gioia.

O Giorgio Armani προτίθεται να διαθέτει 100 λίτρα νερού σε παιδιά κάθε φορά που κάποιος αγοράζει ένα από τα δύο αρώματά του.

Ο τελικός στόχος του προγράμματος Acqua for Life Challenge είναι να διαθέσει 40 εκατομμύρια λίτρα νερού σε 900 εκατομμύρια ανθρώπους, κυρίως παιδιά, που δεν έχουν πρόσβαση σε καθαρό, πόσιμο νερό.