Ισχυρό ενδιαφέρον για το digi-retail

Ολοκληρώθηκε την Δευτέρα η ηλεκτρονική υποβολή επενδυτικών σχεδίων στη δράση digi-retail και μέσω της ηλεκτρονικής διαδικασίας υποβλήθηκαν συνολικά 4.450 επενδυτικά σχέδια συνολικού προϋπολογισμού 195,88 εκατ. ευρώ, από επιχειρήσεις όλων των μεγεθών.

Ολοκληρώθηκε την Δευτέρα η ηλεκτρονική υποβολή επενδυτικών σχεδίων στη δράση digi-retail και μέσω της ηλεκτρονικής διαδικασίας υποβλήθηκαν συνολικά 4.450 επενδυτικά σχέδια συνολικού προϋπολογισμού 195,88 εκατ. ευρώ, από επιχειρήσεις όλων των μεγεθών.

Ο μέσος προϋπολογισμός των επενδυτικών σχεδίων ανήλθε σε 44.019 ευρώ. Η συνολική ζητηθείσα δημόσια δαπάνη (επιχορήγηση) που αντιστοιχεί στα επενδυτικά σχέδια που υποβλήθηκαν, ανέρχεται σε 114,56 εκατ. ευρώ.

Όλες οι επιχειρήσεις που υπέβαλαν επενδυτικά σχέδια, ενημερώθηκαν άμεσα για τη βαθμολογία τους, η οποία
προκύπτει αυτόματα, με αντικειμενικά κριτήρια.

To υψηλό ενδιαφέρον για τη δράση αποτυπώθηκε και στο μεγάλο αριθμό ερωτημάτων και απαντήσεων που έλαβαν οι επιχειρήσεις μέσω του ηλεκτρονικού helpdesk της «Ψηφιακές Ενισχύσεις ΑΕ». Συνολικά απαντήθηκαν γραπτώς μέσω ηλεκτρονικών μηνυμάτων, 5.100 ερωτήματα επιχειρήσεων ενώ απαντήθηκαν 18.000 κλήσεις υποστήριξης μέσω της τηλεφωνικής γραμμής εξυπηρέτησης.

Οι επιχειρήσεις που υπέβαλαν με ηλεκτρονικό τρόπο τα επενδυτικά τους σχέδια, έχουν την υποχρέωση αποστολής των σχετικών δικαιολογητικών εντός 10 ημερών από την ημερομηνία υποβολής. Θα ακολουθήσει επαλήθευση και έλεγχος των στοιχείων και στη συνέχεια επιβεβαίωση της ορθότητας των εενδυτικών σχεδίων, βάσει όσων προβλέπονται στους Οδηγούς της δράσης.

Μετά την επαλήθευση των στοιχείων θα ανακοινωθούν οι οριστικοί πίνακες κατάταξης των επιχειρήσεων ανά Περιφέρεια και θα ενταχθούν κατά σειρά βαθμολογίας, μέχρι εξάντλησης του προϋπολογισμού κάθε περιφέρειας.

H δράση σχεδιάστηκε από την Ειδική Γραμματεία Ψηφιακού Σχεδιασμού του υπουργείου Περιφερειακής Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας και υλοποιείται από την εταιρία «Ψηφιακές Ενισχύσεις ΑΕ».

Ενισχύει τις «ψηφιακές επενδύσεις» επιχειρήσεων λιανικής με στόχο:

α) τη βελτίωση της εσωτερικής διαχείρισης και τη μείωση του κόστους λειτουργίας, με αυτοματοποίηση των διαδικασιών διαχείρισης αποθήκης, πωλήσεων, αγορών κλπ. και

β) την ενίσχυση της εξωστρέφειας και την πρόσβαση σε νέα καταναλωτικά κοινά, αξιοποιώντας τις δυνατότητες της τεχνολογίας για την ηλεκτρονική τους προβολή και προώθηση.

Στο πλαίσιο της δράσης digi-retail διατίθενται πόροι του ΕΣΠΑ 2007-2013 ύψους 100 εκατ. ευρώ, προκειμένου να ενισχυθούν κατά 50% τεχνολογικές επενδύσεις ύψους 200 εκατ. ευρώ από επιχειρήσεις λιανικής.

Η δράση εντάσσεται στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού Προγράμματος Ψηφιακή Σύγκλιση και συγχρηματοδοτείται σε ποσοστό 80% από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Ανάπτυξης και 20% από εθνικούς πόρους.

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από
Οικονομία
ΒΗΜΑτοδότης
Σίβυλλα
Helios Kiosk