Τί βραδιά κι αυτή! Μετά την υπέλαμπρη σελήνη της 19ης Μαρτίου, ήρθε την επομένη και ο καταιγισμός εκτυφλωτικών αστεριών. Η πρεμιέρα του χορευτικού πλην όμως φιλανθρωπικού σόου του ΑΝΤ1 «Dancing with the stars» σημείωσε μέσο όρο τηλεθέασης 44,9 στο «δυναμικό κοινό» 15-44 ετών, ενώ στις νεαρές γυναίκες 15-24 το ποσοστό άγγιξε το 64,7!

Και πώς να μην το αγγίξει, αφού το κυριακάτικο ντεμπούτο εκτός από την πιο Barbie από ποτέ Ζέτα Μακρυπούλια, παρέπεμπε σε τόσες σκηνές του παλιού καλού ελληνικού κινηματογράφου, με τις οποίες έχουν γαλουγηθεί κι ακόμη γαλουχούνται στρατιές κοριτσόπουλων.

«Η νεράιδα και το παληκάρι» ταιριάζει γάντι στην κατάξανθη οικοδέσποινα, η οποία κάλπαζε πάνω στα δωδεκάποντα τακούνια της, σαν κούκλα που μόλις βγήκε απ’ το κουτί της και δεν αφήνει κανέναν να παίξει με το ολοκαίνουριο λαμέ φόρεμά της. Μόνο που το παληκάρι απουσίαζε, αν και όπως επαναλάμβαναν οι δαιμόνιοι ρεπόρτερς, «σίγουρα ο Μιχάλης Χατζηγιάννης θα την καμαρώνει από την τηλεόραση».

Η ίδια πάντως, φάνηκε να είναι ξεχασμένη στην περσινή σεζόν του παιχνιδιού, τότε που τα άτακτα μίντια την ήθελαν ζευγάρι με τον Γιάννη Λάτσιο και εκείνη έριχνε λάδι στη φωτιά με πικάντικα σχολιάκια. Ετσι και στην εφετινή πρεμιέρα λοιπόν, αν και η ελληνική τιβι ετοιμάζεται να την καλοπαντρέψει, εκείνη ρωτούσε με νόημα το στέλεχος του ΑΝΤ1 και κριτή του σόου: «γιατί μου βραχνιάσατε κύριε Λάτσιε; Να σας φέρω ένα σιροπάκι;» και άλλα τέτοια χαριτωμένα.

«Η Αλίκη στο Ναυτικό» Μαριέττα Χρουσαλά δεν παρέλειψε να εξασφαλίσει θέσεις στο κοινό για πολλούς από το…πλήρωμα του Αβέρωφ, που εκείνο το περίφημο βράδυ γιόρτασαν ένδοξα στο κατάστρωμα το γάμο εκείνης με τον Λέοντα Πατίτσα. Εκτός από τον υπερήφανο σύζυγο, χειροκροτούσαν αγαλλιασμένες τόσο η Μαμά Μαριέττας, όσο και και η πεθερά Λεμού.

Πολλά ήταν τα στόματα που έκλεισαν όταν ο hair stylist Τρύφων Σαμαράς άφησε τη βούρτσα και εισέβαλε στη σάλα. Κι ενώ στο βιντεάκι που τον προανήγγειλε έκανε δηλώσεις του τύπου «στο τάνγκο πρέπει να φανώ μάτσο / αυτή τη βδομάδα ξεπατώθηκα στο χορό / πολύ μου αρέσουν τα παπούτσια που θα έχουν λίγο τακουνάκι», ήταν εντυπωσιακά άψογος καβαλιέρος. Κάτι σαν τον Χρόνη Εξαρχάκο στην «Παριζιάνα», που όταν κυκλοφορεί σε κουτούκι με το μανεκέν Πόπη, απαντά βαριά κι ασήκωτα «Μούσμουλα» στην περιπαιχτική ερώτηση «Φιλαράκο…τί φρούτα βγάζει η Καλαμάτα;»

Οσο για τον πρώην διεθνή μπασκετμπολίστα και νυν Δημοτικό Σύμβουλο Αγίου Δημητρίου Αττικής Νάσο Γαλακτερό, προτίμησε την αμφίεση σερβιτόρου (μαύρο παντελόνι-λευκό πουκάμισο) αποφεύγοντας τα φαντεζί αποκριάτικα κοστούμια, προκειμένου να μην του πει κανείς «Κρίμα το μπόι σου».

Σε μνήμες Λάμπρου Κωνσταντάρα μας περπάτησε – ή μάλλον μας χόρεψε – και ο αοιδός Γιώργος Γερολυμάτος και συγκεκριμένα στο «Τί τριάντα, τί σαράντα, τί πενήντα». Κι αν στα 80s είχε ενδώσει σε προκλητική φωτογράφιση σκανδαλίζοντας τις θαυμάστριές του, τώρα πια προτάσσει τους γκρίζους κροτάφους σε κάθε ξέφρενο στροβίλισμα.

Στοιχειωμένο για τα καλά από την παρουσία της περσινής διαγωνιζομενης Ευγενίας Μανωλίδου, το σόου που εφέτος θα την έχει ως καυτή ανταποκρίτρια, δεν παύει να να απαριθμεί τα πλούσια χορευτικά προσόντα που η «Τζένη-Τζένη» διαθέτει. Από κοντά και οι συνεντεύξεις του σύγχρονου Γκόρτζου Αδωνη Γεωργιάδη, χαρωπού συζύγου που δηλώνει για νιοστή φορά «όντως μου έκαναν πρόταση να χορέψω στο σόου, αλλά λόγω φόρτου εργασίας το αρνήθηκα». Σε μια εποχή κατά την οποία τα γιαουρτώματα σε πολιτικούς πέφτουν βροχή, πόσο θα μπορούσαν να αντισταθούν στο ολισθηρό πάτωμα τα dancing shoes του εθνικού μας «μπουμπούκου»;

Οσο για την Ελεωνόρα Μελέτη, ντυμένη στα κατακόκκινα, με το μελάνι να μην έχει στεγνώσει στα αφιερώματα που αναλύουν γιατί είναι πλέον single και με την ίδια να δηλώνει παντού και πάντα «Η ζωή συνεχίζεται», μία είναι η ταινία που την χαρακτηρίζει. Μόνο που δεν ανήκει στον παλιό, αλλά στον σύγχρονο εμπορικό κινηματογράφο. Και είχε ως πρωταγωνίστρια την πιο Barbie από ποτέ, Ζέτα: «Μόλις χώρισα».

Αλλο ένα τηλεοπτικό προϊόν λοιπόν που θυμίζει φιλανθρωπικό γκαλά. Με τις κυρίες των τιμών να βάζουν την Αρτα με τα Γιάννενα και να διαλαλούν με πρωτευουσιάνικη προφορά πόσο ευαισθητοποιημένες είναι για τον πόνο που υπάρχει γύρω μας. Κάτω από τον κοινό παρανομαστή των celebrities, στοιβαγμένοι τραγουδιστές, αθλητές, ηθοποιοί, παρουσιαστές, τηλεπερσόνες. Η φωνή του επαγγελματία κλακαδόρου ακουγόταν κάθε τρεις και λίγο πιο δυνατά από τις ιαχές του σκηνοθετημένα αυθόρμητου κοινού: «έλα πάμεεεε…φωνάζουμε τώρα-φωνάζουμεεεε…». Και ο χορός καλά κρατεί.