Η ΠΙΕΣΗ ΘΕΛΕΙ ΧΑΜΟΓΕΛΑ

Το γέλιο βγήκε από τον τηλε-παράδεισο

Την περασμένη Τετάρτη εκατοντάδες χιλιάδες τηλεθεατές καθηλώθηκαν στον καναπέ για να δουν… φάρσες. Δ Η μάλλον πλάκες, σύμφωνα με τον τίτλο της εκπομπής του ΑΝΤ1 «Πλάκα κάνεις». Μεταξύ άλλων παρακολουθήσαμε και μια μητέρα η οποία έχοντας απέναντί της τον 35χρονο γιο της δεν δίστασε, προκειμένου να κερδίσει 4.000 ευρώ, να του πει ψέματα πως έμεινε έγκυος, να τον ταΐσει μελάτο αβγό στο στόμα και στη συνέχεια ανεμίζοντας τα χρήματα με τον αέρα της νικήτριας να πει: «Εφαγε όλο το αβγό ο μπούλης!».

Την περασμένη Τετάρτη εκατοντάδες χιλιάδες τηλεθεατές καθηλώθηκαν στον καναπέ για να δουν… φάρσες. Δ Η μάλλον πλάκες, σύμφωνα με τον τίτλο της εκπομπής του ΑΝΤ1 «Πλάκα κάνεις». Μεταξύ άλλων παρακολουθήσαμε και μια μητέρα η οποία έχοντας απέναντί της τον 35χρονο γιο της δεν δίστασε, προκειμένου να κερδίσει 4.000 ευρώ, να του πει ψέματα πως έμεινε έγκυος, να τον ταΐσει μελάτο αβγό στο στόμα και στη συνέχεια ανεμίζοντας τα χρήματα με τον αέρα της νικήτριας να πει: «Εφαγε όλο το αβγό ο μπούλης!». Κι όμως η συγκεκριμένη φάρσα όχι μόνο κέρδισε τις εντυπώσεις, αλλά οδήγησε και ένα νέο πρόγραμμα σε μια τρελή κούρσα τηλεθέασης (21,5%), καταφέρνοντας στις ηλικίες 15-44 να ξεπεράσει (34%) ακόμη και τη ναυαρχίδα του Μega, τη «Ζωή της άλλης». Στην επανάληψή του μάλιστα, το βράδυ του Σαββάτου, πέρασε με μεγάλη διαφορά στα νεανικά κοινά το αήττητο ως τότε «Μoney Drop» με τον Γρηγόρη Αρναούτογλου.

Η συνταγή της συγκεκριμένης εκπομπής είναι απλή, απλούστατη. Δύο παρουσιαστές οργανώνουν φάρσες με τη συνεργασία ενός εκ των δύο «θυμάτων» και αν όλα πάνε κατ΄ ευχήν, στο τέλος ο κρυφός συνεργάτης αμείβεται με ένα χρηματικό ποσό. Το αποτέλεσμα; Εύκολο γέλιο- για όποιον παρακολουθεί φυσικά- που, όπως όλα δείχνουν, αποτελεί ζητούμενο για ένα τηλεοπτικό κοινό το οποίο πιεσμένο από τη συνεχιζόμενη οικονομική κρίση αναζητεί στις τηλεοπτικές οθόνες μια όαση γέλιου.

Δεν είναι τυχαίο το ότι στον τρίτο κύκλο επεισοδίων η κωμική σειρά «50 – 50» του Μega καταρρίπτει ρεκόρ τηλεθέασης.
Ακόμη πιο εντυπωσιακό είναι το γεγονός πως στην επανάληψή του στο prime time το σίριαλ «Ευτυχισμένοι μαζί» σημειώνει πολύ υψηλή τηλεθέαση, ενώ η «Πολυκατοικία» στον τρίτο κύκλο της και με εμφανώς αποδυναμωμένο σενάριο συνεχίζει να προσελκύει μεγάλη μερίδα του τηλεοπτικού κοινού.
Τέλος, σταθερά ψηλά στην προτίμηση των τηλεθεατών παραμένουν οι εκπομπές σάτιρας όπως το «Αλ Τσαντίρι νιουζ» και το «Ράδιο Αρβύλα». Ειδικά το τελευταίο, αν και προβάλλεται τρεις φορές την εβδομάδα, διατηρεί τα ποσοστά τηλεθέασης στο κοινό 15-44 σε πολύ υψηλά επίπεδα ενώ στην περίπτωση του Λάκη Λαζόπουλου κάθε εμφάνισή του επιβραβεύεται με τα γνωστά στην τηλεοπτική γλώσσα «πενηντάρια»!
ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ

Media
ΒΗΜΑτοδότης
Σίβυλλα
Helios Kiosk