Την προτεραιότητα που δίνεται στο Διαδίκτυο, στα ταξίδια εξοικείωσης ξένων δημοσιογράφων (fam trips) και στα ταξιδιωτικά γραφεία που «πωλούν» πακέτα για την Ελλάδα για την προώθηση της χώρας, επισήμανε ο υπουργός Πολιτισμού και Τουρισμού κ. Π. Γερουλάνος, απαντώντας σε επίκαιρη επερώτηση που κατέθεσε η τομεάρχης Τουριστικής Ανάπτυξης της Νέας Δημοκρατίας κυρία Ολγα Κεφαλογιάννη και βουλευτές του κόμματος, για την τουριστική πολιτική της κυβέρνησης, χθες στη Βουλή.

«Η δουλειά που κάνουμε εδώ έχει βάθος χρόνου και θα αλλάξει τον τρόπο που αντιμετωπίζουμε τον τουρισμό για πάντα» τόνισε ο υπουργός, επαναλαμβάνοντας ότι βασικοί στόχοι της πολιτικής είναι «επισκέψεις στην Ελλάδα όλο τον χρόνο, απ’ όλο τον κόσμο και σε όλη τη χώρα».

Σε ό, τι αφορά το νομοθετικό πλαίσιο, ο κ. Γερουλάνος σημείωσε ότι την άνοιξη θα κατατεθεί στη Βουλή το νομοσχέδιο που απλοποιεί τις διαδικασίες επένδυσης για τον τουρισμό και θα τεθεί σε διαβούλευση ο ορισμός της τουριστικής κατοικίας και της συνιδιοκτησίας στα ξενοδοχεία.

Παράλληλα σημείωσε τη συνεργασία με τον Σύνδεσμο Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ) στα πεδία που δεν επιτρέπεται από τον νόμο να συμβάλει ο Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού (ΕΟΤ), με σκοπό την εκμετάλλευση της εμπορικής διάστασης του Διαδικτύου.

Παραθέτοντας τα αποτελέσματα της διαδικτυακής προώθησης του τουριστικού προϊόντος μέσω του ιστότοπου «Visit Greece», ο κ. Γερουλάνος τόνισε ότι μέσα σε 12 μήνες έχουν καταγραφεί 1.900.000 επισκέψεις σε σελίδες (page views) μόνο από ξένους επισκέπτες, ενώ οι επισκέψεις από το Google αυξήθηκαν κατά 600% «χωρίς ούτε ένα ευρώ διαφήμιση».

Δίνοντας επίσης στοιχεία σχετικά με τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, τόνισε ότι στο facebook υπάρχουν 6.000.000 post views από το 2010, στο twitter καταγράφεται 10% αύξηση σε followers κάθε 24 ώρες τον τελευταίο μήνα και 10% αύξηση κάθε 24 ώρες, ενώ το newsletter του «Visit Greece» έχει τη διπλάσια απόδοση από τον μέσο όρο του κλάδου του τουρισμού.

Εν τω μεταξύ ενδιαφέρον για την ανάπτυξη εγκαταστάσεων γκολφ στην Ελλάδα διαπιστώθηκε σε συνομιλίες του υφυπουργού Πολιτισμού και Τουρισμού κ. Γ. Νικητιάδη με επιχειρηματίες, κατά την επίσκεψή του στη Νέα Υόρκη και τη Φλόριδα.

Ο υφυπουργός θα είναι ομιλητής στο παγκόσμιο συνέδριο κρουαζιέρας στο Μαϊάμι, ενώ στις επαφές που είχε αναφέρθηκε στην προώθηση στοχευμένων δράσεων με σκοπό την ανάδειξη της τουριστικής ταυτότητας κάθε περιοχής της χώρας, με προτεραιότητα τις μεγάλες αγορές της Αμερικής, Κίνας και Ρωσίας.