Ανοίγει ο δρόμος για τη δημιουργία κοινού φορέα προβολής και διαφήμισης της χώρας, με τη συμμετοχή του δημόσιου και ιδιωτικού τομέα, όπως προκύπτει μετά από συνάντηση του υπουργού Πολιτισμού και Τουρισμού κ. Π. Γερουλάνου με τον πρόεδρο της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ξενοδόχων (ΠΟΞ) και Α’ αντιπρόεδρο του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ) κ. Α. Ανδρεάδη.

Σύμφωνα με τον πρόεδρο της ΠΟΞ, ο υπουργός δήλωσε θετικός στη συνάντησή που είχαν την Πέμπτη το απόγευμα στο πλαίσιο της διεθνούς έκθεσης τουρισμού ΙΤΒ στο Βερολίνο, σχετικά με τη δημιουργία ενός κοινού φορέα μάρκετινγκ και εμπορικής προώθησης του τουριστικού προϊόντος της χώρας. Το αίτημα που αποτελεί διαχρονική θέση του ΣΕΤΕ και πρόσφατα συνοδεύτηκε από επιστολή προς την ηγεσία του υπουργείου.

Στη συνάντηση συζητήθηκαν γενικότερα θέματα του τομέα που είναι προς επίλυση, ενώ επιβεβαιώθηκε το καλό κλίμα συνεργασίας μεταξύ υπουργείου και φορέα και τα θετικά αποτελέσματα που έχει επιφέρει, ειδικά στην περίπτωση της μείωσης του ΦΠΑ στο 6,5% για τα καταλύματα. Σύμφωνα με κύκλους του υπουργείου ωστόσο η υλοποίηση ενός κοινού φορέα προβολής προϋποθέτει τη διευθέτηση μιας σειράς ζητημάτων.

Σε άρθρο του που δημοσιεύθηκε την Τρίτη στην ιστοσελίδα της ΠΟΞ ο κ. Ανδρεάδης τονίζει ότι ο ΣΕΤΕ έχει καταθέσει προτάσεις προς το αρμόδιο υπουργείο και τους νέους περιφερειάρχες για το τι πρέπει να γίνει τόσο σε εθνικό όσο και σε περιφερειακό επίπεδο σε ό,τι αφορά το μάρκετινγκ του ελληνικού τουρισμού. Η πρόταση περιλαμβάνει την «άμεση δημιουργία Εταιρείας Προβολής – Διαφήμισηςμη κερδοσκοπικού χαρακτήρα με τη συμμετοχή του υπουργείου Τουρισμού – ΕΟΤ, των Περιφερειών και του ΣΕΤΕ, στελεχωμένης από τους καλύτερους επαγγελματίες του χώρου». Παράλληλα τονίζεται ότι το σχέδιο δεν απαιτεί ποσά μεγαλύτερα από δέκα εκατ. ευρώ σε ετήσια βάση και επισημαίνεται ότι μια αύξηση τουριστικών εσόδων κατά 10% προκαλεί αύξηση στο ΑΕΠ σχεδόν κατά μία μονάδα, η οποία αντιστοιχεί σε 2,5 δις ευρώ.