mms στον κόσμο των media

Ανακάμπτει η διαφήμιση online.Σύμφωνα με τα στοιχεία της ΙΑΒ Ηellas, το 2010 η συνολική διαφημιστική δαπάνη στο Διαδίκτυο στη χώρα μας ανήλθε σε 62 εκατ.ευρώ.Πρώτος σε διαφημιστική δαπάνη κατατάσσεται ο κλάδος των χρηματοοικονομικών υπηρεσιών με 12,7 εκατ.ευρώ και ακολουθούν ο κλάδος των τηλεπικοινωνιών με 10,1 εκατ.
ευρώ και των καταναλωτικών αγαθών με 8,4 εκατ.ευρώ.Την πρώτη πεντάδα συμπληρώνουν οι λιανικές πωλήσεις με 5,8 εκατ.ευρώ και η ψυχαγωγία με 5,3 εκατ.ευρώ.

Διευκρινίσεις «σχετικά με ενδεχόμενη παραβίαση των διατάξεων του νόμου που αφορούν την προβολή εμπρηστικών μηνυμάτων και την προτροπή συμμετοχής σε ταραχές και παράλειψη σεβασμού του ιδιωτικού και οικογενειακού βίου» κλήθηκε να δώσει από το Εθνικό Συμβούλιο Ραδιοτηλεόρασης (ΕΣΡ) ο τηλεοπτικός σταθμός Εxtra Channel. Οπως εξήγησε ο πρόεδρος του Συμβουλίου κ.Ι.Λασκαρίδης,εκπρόσωπος του τηλεοπτικού σταθμού κάλεσε τους πολίτες σε συγκέντρωση διαμαρτυρίας έξω από το σπίτι του πρώην πρωθυπουργού κ.Κ.Σημίτη την περασμένη Πέμπτη.Στον ίδιο σταθμό το ΕΣΡ επέβαλε πρόστιμο 15.000 ευρώ για συγκεκαλυμμένη διαφήμιση (8.10.2010) στην εκπομπή «Αποκαλυπτικό δελτίο».

Αναφορικά με την ετήσια αναφορά της πολιτικής πολυφωνίας για το 2010 το ΕΣΡ αποφάσισε να καλέσει για εξηγήσεις τη ΝΕΤ και τον Star για ελλιπή παρουσίαση της ΝΔ,τον Σκάι για τη ΝΔ και το ΚΚΕ,καθώς και τον ΑΝΤ1 για το ΚΚΕ.

«Γνωρίζουμε πάρα πολύ καλά τι κατάσταση υπήρχε διαχρονικά εκεί» δήλωσε ο κυβερνητικός εκπρόσωπος κ.Γ.Πεταλωτής σχετικά με όσα συμβαίνουν στον ραδιοσταθμό του Δήμου Αθηναίων.Το ερώτημα είναι,αφού γνώριζαν,γιατί δεν έκαναν κάτι. Ή τουλάχιστον γιατί δεν προσπάθησαν. Η εξήγηση του κ. Πεταλωτή ότι είναι θέμα του δή μου δεν ακούγεται και τόσο πειστική.

Με μέσον όρο 23,4% το κεντρικό δελτίο ειδήσεων του Μega παραμένει σταθερά στην πρώτη θέση διατηρώντας προβάδισμα 8,3 μονάδων από το Αlter. Η διαφορά των δύο τηλεοπτικών σταθμών διευρύνθηκε τον Φεβρουάριο συγκριτικά με τον προηγούμενο μήνα.Από την αρχή της σεζόν (30.8.2010) το κεντρικό δελτίο ειδήσεων του Μega συγκεντρώνει μέσον όρο 24,1%,παραμένοντας σταθερά πρώτο στις προτιμήσεις των τηλεθεατών.
ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ

Media
ΒΗΜΑτοδότης
Σίβυλλα
Helios Kiosk