Αν είναι αλήθεια το ότι η συμπεριφορά που επιφυλάσσουν οι άνθρωποι απέναντι στα ζώα φανερώνει και τον δείκτη της κουλτούρας τους, τότε οι άνθρωποι του χώρου του θεάματος οι οποίοι συμμετείχαν στη νέα εκστρατεία μάρκας φυσικών καλλυντικών είναι άνθρωποι πολιτισμένοι. Δίχως δυσκολίες, αντιρρήσεις και, κυρίως, δίχως αμοιβή, ηθοποιοί, όπως ο εικονιζόμενος Γιώργος Καραμίχος, τραγουδιστές, φωτογράφοι, τηλεπερσόνες και άλλοι φωτογραφήθηκαν μαζί με τα αγαπημένα τους τετράποδα για την εκστρατεία «Αγαπώ και νοιάζομαι». Ο λόγος για την τελευταία ενέργεια κοινωνικής ευθύνης των ανθρώπων της συγκεκριμένης μάρκας που στόχο έχει να βελτιώσει την ποιότητα της ζωής για τις εκατοντάδες αδέσποτες γάτες που κυκλοφορούν ανάμεσά μας. Στο πλαίσιο προγράμματος στείρωσης και κοινωνικής φροντίδας η πρωτοβουλία συγκέντρωσε τον απαραίτητο αριθμό χρημάτων για να στειρωθούν 61 γάτες που θα έχουν μια πιο ήρεμη και ευτυχισμένη ζωή αφού, σύμφωνα με τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας, οι στειρωμένες γάτες ζουν περισσότερο, πιο υγιώς, με λιγότερο άγχος, μειώνουν τις πιθανότητες να αναπτύξουν μολυσματικές νόσους και διάφορες μορφές καρκίνου, ενώ μειώνονται και οι πιθανότητες να σκοτωθούν στον δρόμο. Η εκστρατεία ήταν online στο Facebook και βρήκε την υποστήριξη αμέτρητων ανθρώπων, αποδεικνύοντας ότι είμαστε πολύ περισσότερο ευαισθητοποιημένοι απ΄ όσο πιστεύουμε. Ευτυχώς…