Εναν καινοτόμο – όσο και αμφιλεγόμενο – τρόπο για να εξασφαλίζει ότι το διάσημο λογότυπο της θα χαράσσεται ανεξίτηλα στον εγκέφαλο των θεατων των διαφημιστικών της σποτ βρήκε η αυτοκινητοβιομηχανία BMW: αποτυπώνει το λογότυπο της στον αμφιβληστροειδή χιτώνα των θεατών.
Η νέα καμπάνια της BMW μιμείται το φαινόμενο που συμβαίνει όταν κοιτάζει κανείς τον ήλιο και έπειτα κλείνει τα μάτια του, αφήνοντας ένα μετείκασμα (after-image) που συνεχίζει να είναι ορατό για μερικά δευτερόλεπτα μετά την αρχική λήψη του οπτικού ερεθίσματος.
Για να επιτύχει το επιθυμητό αποτέλεσμα η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία χρησιμοποίησε σε ένα νέο σποτ της που προβλήθηκε στον κινηματογράφο, ένα πολύ δυνατό φλας το οποίο χρησιμοποιείται στα κινηματογραφικά πλατό για να αναπαράγει αστραπές. Το φως που εκπεμπόταν στιγμιαία από τα φλας περνούσε μέσα από ένα στένσιλ με το σήμα της BMW. Το φως του φλας έμοιαζε να βγαίνει από τα φώτα της μηχανής που εμφανίζεται στο σποτ, όταν όμως το κοινό έκλεινε τα μάτια «έβλεπε» το μετείκασμα με το διάσημο λογότυπο.
Το ασπρόμαυρο διαφημιστικό ξεκινάει με τον πρωταθλητή μοτοσυκλετιστή αγώνων Ρούμπεν Ξάους, ο οποίος εξηγεί τι τον ωθεί να τρέχει με την μηχανή του. προς το τέλος ο Ξάους λέει σε όσους τον ρωτούν τι σημαίνει να ζει κανείς το όνειρο του να κοιτάξουν βαθιά μέσα τους. «Απλά κλείσε τα μάτια και κοίταξε βαθιά μέσα σου. Ίσως είναι και το δικό σου όνειρο. Κλείσε τα μάτια και θα το δεις. Κλείσε τα μάτια.», εμφανίζεται να λέει. Εκείνη τη στιγμή η οθόνη μαυρίζει και όταν οι θεατές κλείνουν τα μάτια βλέπουν ως μετείκασμα το λογότυπο της αυτοκινητοβιομηχανίας.
Δείτε το βίντεο