Νέο τρόπο επικοινωνίας, στην έναρξη της εφετινής εορταστικής περιόδου, παρουσιάζει το μεγάλο ηλεκτρονικό πολυκατάστημα getitnow.gr, το οποίο το δίμηνο Οκτωβρίου- Νοεμβρίου δέχθηκε περισσότερους από 1.500.000 επισκέπτες και τριπλασίασε τις πωλήσεις του.
Βασικό στοιχείο του «click smart», όπως ονομάζεται ο νέος τρόπος επικοινωνίας, είναι η ανάδειξη των πρωτοποριακών και αποκλειστικών υπηρεσιών και προσφορών του.
Στις προσφορές αυτές περιλαμβάνονται:
Το Daily Deal- καθημερινή προσφορά σε προϊόντα τεχνολογίας και όχι μόνο, με έκπτωση που αγγίζει και το 70%. Τα βίντεο- παρουσίαση και αξιολόγηση για περισσότερα από 1.500 διαφορετικά προϊόντα.
Live Ηelp την ώρα της πλοήγησης, μέσω των Click2Call και Click2Chat, για άμεση επικοινωνία χωρίς χρέωση.
Η προβολή της νέας εκστρατείας ξεκίνησε την Τρίτη 7 Δεκεμβρίου στα ΜΜΕ, ενώ παράλληλα λανσάρονται και διάφορες πρωτότυπες ενέργειες σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης.