Εχουμε συνηθίσει να τα κατηγορούμε για την ολοένα αυξανόμενη επιθετικότητα των εφήβων, για τη βίαιη μετάλλαξη της παιδικότητας, αλλά και να τα συνδέουμε με τραγικά γεγονότα που έχουν κατά καιρούς συμβεί: «ο συγκεκριμένος έφηβος που πυροβόλησε και σκότωσε τους συμμαθητές του περνούσε ατέλειωτες ώρες μπροστά στον ηλεκτρονικό υπολογιστή, παίζοντας “επικίνδυνα” βιντεοπαιχνίδια». Η έκθεση «Game on 2.0» έρχεται να ξεκολλήσει απαλά την ταμπέλα του μαύρου προβάτου και του κακού δαίμονα από τα video games, προσφέροντας ως τις 31 Ιανουαρίου ένα ταξίδι στο σύμπαν της εικονικής πραγματικότητας στην αίθουσα «Νίκος Γκάτσος» στην Τεχνόπολη του Δήμου Αθηναίων. Και για όσους γονείς βιαστούν να πουν πόσο επικίνδυνα είναι αυτά τα παιχνίδια για τα βλαστάρια τους, ένας ειδικά διαμορφωμένος χώρος που θα θυμίζει εποχές περασμένων δεκαετιών, παιχνίδια όπως Rac-man, Ρong, Space Ιnvaders, Super Μario κ.ά. έρχονται να αποδείξουν ότι τα παιδιά αρέσκονταν στο να αφοσιώνονται σε μια οθόνη, ακόμη και όταν είχαν περισσότερο χώρο και χρόνο για να να παίζουν ανέμελα σε δρόμους και πλατείες. Η διεθνής αυτή έκθεση έχει κάνει τον γύρο του κόσμου, έχοντας βρει φανατικούς θαυμαστές παντού. Επιπλέον, λαμβάνοντας υπ΄ όψιν τους την οικονομική κρίση, οι διοργανωτές έχουν προβλέψει οικογενειακά εισιτήρια τις καθημερινές, έτσι ώστε η επίσκεψη στην έκθεση να μη μείνει μόνο… εικονική.
Ακακα βιντεοπαιχνίδια
Εχουμε συνηθίσει να τα κατηγορούμε για την ολοένα αυξανόμενη επιθετικότητα των εφήβων, για τη βίαιη μετάλλαξη της παιδικότητας, αλλά και να τα συνδέουμε με τραγικά γεγονότα που έχουν κατά καιρούς συμβεί: «ο συγκεκριμένος έφηβος που πυροβόλησε και σκότωσε τους συμμαθητές του περνούσε ατέλειωτες ώρες μπροστά στον ηλεκτρονικό υπολογιστή, παίζοντας “επικίνδυνα” βιντεοπαιχνίδια». Η έκθεση «Game on 2.0» έρχεται να ξεκολλήσει απαλά την ταμπέλα του μαύρου προβάτου και του κακού δαίμονα από τα video games, προσφέροντας ως τις 31 Ιανουαρίου ένα ταξίδι στο σύμπαν της εικονικής πραγματικότητας στην αίθουσα «Νίκος Γκάτσος» στην Τεχνόπολη του Δήμου Αθηναίων.
Εχουμε συνηθίσει να τα κατηγορούμε για την ολοένα αυξανόμενη επιθετικότητα των εφήβων, για τη βίαιη μετάλλαξη της παιδικότητας, αλλά και να τα συνδέουμε με τραγικά γεγονότα που έχουν κατά καιρούς συμβεί: «ο συγκεκριμένος έφηβος που πυροβόλησε και σκότωσε τους συμμαθητές του περνούσε ατέλειωτες ώρες μπροστά στον ηλεκτρονικό υπολογιστή, παίζοντας “επικίνδυνα” βιντεοπαιχνίδια». Η έκθεση «Game on 2.0» έρχεται να ξεκολλήσει απαλά την ταμπέλα του μαύρου προβάτου και του κακού δαίμονα από τα video games, προσφέροντας ως τις 31 Ιανουαρίου ένα ταξίδι στο σύμπαν της εικονικής πραγματικότητας στην αίθουσα «Νίκος Γκάτσος» στην Τεχνόπολη του Δήμου Αθηναίων.
Ακολούθησε το Βήμα στο Google news και μάθε όλες τις τελευταίες ειδήσεις.