Παρά τη μείωση πωλήσεων που παρουσίασε η Μινέρβα ΑΕ στη διάρκεια της προηγούμενης χρήσης (έληξε στις 31 Μαίου 2010), η εταιρεία συνεχίζει να επενδύει και να επεκτείνεται στην αγορά των τροφίμων προχωρώντας στην παραγωγή νέων προϊόντων. Η μείωση των πωλήσεων της προηγούμενης χρήσης οφείλεται κυρίως στην κατά 5% – 18% μείωση της τιμής των ελαίων, ωστόσο όμως στην τρέχουσα χρήση οι πωλήσεις αυξάνονται από 5% ως 9% ανά κατηγορία προιόντων.
Ειδικότερα όπως ανέφερεσήμερα σε συνέντευξη τύπου, ο κ. Γ. Κωστιάνης, διευθύνων σύμβουλος της Μινέρβα ΑΕ στην τελευταία χρήση ο κύκλος εργασιών μειώθηκε κατά περίπου 10% και διαμορφώθηκε στα 77,47 εκατ. ευρώ, ενώ τα κέρδη μειώθηκαν στα 3 εκατ. έναντι των 5,3 εκατ. ευρώ της προηγούμενης χρήσης. Στο ίδιο διάστημα οι επενδύσεις της, τόσο σε παραγωγικές εγκαταστάσεις όσο και στην προώθηση προϊόντων, ξεπέρασαν συνολικά τα 3 εκατ. ευρώ. Ιδιαίτερη έμφαση δίνει η εταιρεία στην προώθηση των τυροκομικών προιόντων – ο τζίρος του ανήλθε πέρυσι στα 5,5 εκάτ. ευρώ, ενώ εφέτος εκτιμάται ότι θα διαμορφωθεί στα περίπου 10 εκατ. ευρώ και στους επόμενους σχεδιασμούς της είναι η εξαγωγή φέτας κυρίως στην αγορά των σκανδιναβικών χωρών
Από το περασμένο φθινόπωρο λειτουργεί πλήρως ο νέος σταθμός συλλογής γάλακτος στην Ανδραβίδα Ηλείας, ο οποίος εξυπηρετεί το εργοστάσιο των Ιωαννίνων. Η επένδυση ανήλθε σε 1,5 εκατ. ευρώ και αφορά στη δημιουργία και λειτουργία μιας γραμμής συγκέντρωσης και μεταφόρτωσης γάλακτος, με ξεχωριστές γραμμές παραγωγής για τα βιολογικά και τα συμβατικά προϊόντα. Η μονάδα είναι εξοπλισμένη με τα πλέον σύγχρονα μηχανήματα, και σε συνδυσμό με τους καθημερινούς ελέγχους που διεξάγονται στο εργαστήριο του σταθμού, διασφαλίζεται η υψηλή ποιότητα και η ασφάλεια του γάλακτος.
Οι παραπάνω επενδύσεις υποστηρίζουν και την επέκταση της Μινέρβα στην κατηγορία των προϊόντων βιολογικής γεωργίας, μια ολοκληρωμένη σειρά που ήρθε να καλύψει την ανάγκη του έλληνα καταναλωτή για ποιοτικά, πιστοποιημένα προϊόντα με την υπογραφή μιας μεγάλης βιομηχανίας τροφίμων. Η σειρά αποτελείται από 13 κωδικούς συνολικά, όπου περιλαμβάνονται τυροκομικά (φέτα και κατσικίσιο τυρί σε συσκευασία, και αγελαδικό και πρόβειο τυρί σε φέτες), βούτυρο και μαργαρίνη με αγνό παρθένο ελαιόλαδο, ελαιόλαδο και προϊόντα ελιάς (ελιές και πάστα ελιάς), όλα κάτω από το brand «Χωριό».
Έμφαση δίνεται, επίσης, στην κατηγορία των τυροκομικών προϊόντων, καθώς η εταιρία στοχεύει στη συνεχή διεύρυνση της γκάμας, με προϊόντα που καλύπτουν τις ανάγκες των καταναλωτών. Στο πλαίσιο αυτό, στο επόμενο διάστημα πρόκειται να λανσαριστεί στην αγορά το Χωριό ελαφρύ, ένα λευκό τυρί από 100% αιγοπρόβειο γάλα με μόλις 11% λιπαρά. Σήμερα, η προϊοντική γκάμα των τυροκομικών, κάτω από το brand «Χωριό», περιλαμβάνει τη μοναδική τρίμηνης ωρίμανσης φέτα και γραβιέρα σε συσκευασία και σε φέτες.
Στόχος της εταιρίας είναι, πέραν της ελληνικής αγοράς, και η ενίσχυση της εικόνας των ελληνικών προϊόντων στο εξωτερικό. Ήδη, στον τομέα του ελαιολάδου, η Μινέρβα κατέχει την πρώτη θέση σε εξαγωγική δραστηριότητα, καθώς προμηθεύει με ελληνικό ελαιόλαδο 35 χώρες, από την Κεντρική Αμερική και την Βόρεια Ευρώπη έως την Ασία και την αγορά της Αυστραλίας. Τα νέα προϊόντα, τυρί, βούτυρο, βιολογικά προϊόντα, θα βελτιώσουν το εξαγωγικό καλάθι της εταιρίας, με στόχο οι εξαγωγές να ανέλθουν στα επόμενα χρόνια στο 15% του συνολικού κύκλου εργασιών.
ΕΝΤΥΠΗ ΕΚΔΟΣΗ