Στα πράγματα

«Εκπτώσεις και προωθητικές ενέργειες ενάντια στην κρίση»

Σε προωθητικές ενέργειες προχωρούν οι εταιρείες καλλυντικών και ακολουθούν και εκπτωτική πολιτική, καθώς και αυτός ο κλάδος έχει επηρεαστεί από την οικονομική κρίση με αποτέλεσμα οι επιχειρήσεις να χρησιμοποιούν διάφορους τρόπους για να προσελκύσουν πελάτες ώστε να διατηρήσουν τον τζίρο τους, όπως επισημαίνει ο κ. Γ. Κορρές , πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας καλλυντικών Κορρές.

Σε προωθητικές ενέργειες προχωρούν οι εταιρείες καλλυντικών και ακολουθούν και εκπτωτική πολιτική, καθώς και αυτός ο κλάδος έχει επηρεαστεί από την οικονομική κρίση με αποτέλεσμα οι επιχειρήσεις να χρησιμοποιούν διάφορους τρόπους για να προσελκύσουν πελάτες ώστε να διατηρήσουν τον τζίρο τους, όπως επισημαίνει ο κ. Γ. Κορρές , πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας καλλυντικών Κορρές.

– Πόσο έχει επηρεάσει η οικονομική κρίση τον κλάδο των καλλυντικών στη χώρα μας;

«Ο συγκεκριμένος κλάδος δεν έχει μείνει ανεπηρέαστος από τις παρούσες οικονομικές συγκυρίες, παρ΄ όλο που δεν ήταν ο πρώτος στη σειρά.

Τα προϊόντα της επιλεκτικής σε αρκετές περιπτώσεις ξεπερνούν την καταναλωτική δυνατότητα του κοινού, ενώ αντίθετα τα καλλυντικά του φαρμακείου προσφέρουν μία περισσότερο ισορροπημένη σχέση ποιότητας- αποτελεσματικότητας- τιμής. Λόγω αυτού, το κανάλι του φαρμακείου βοηθήθηκε ίσως σε συγκεκριμένες κατηγορίες, όπως η αντιγήρανση. Είναι θετικό, επίσης, το γεγονός ότι οι εταιρείες προχωρούν σε προωθητικές ενέργειες και ακολουθούν εκπτωτική πολιτική, εναρμονιζόμενες με τους ρυθμούς της εποχής».

– Πόσο μερίδιο αγοράς έχουν κερδίσει τα φυσικά καλλυντικά από τον κλάδο και ποιες οι προοπτικές ανάπτυξής τους;

«Τα επίσημα στοιχεία που έχουμε στη διάθεσή μας αφορούν το κανάλι του φαρμακείου- το δίκτυο διανομής για τη δική μας εταιρεία. Στο πλαίσιο αυτό τα φυσικά καλλυντικά ίσως να πλησιάζουν τα 2/5 των πωλήσεων στο φαρμακείο, με αυξανόμενο ρυθμό. Οι προοπτικές ανάπτυξης είναι σημαντικέςδεν είναι πλέον niche ούτε μία περαστική τάση, κερδίζουν συνεχώς έδαφος, γεγονός στο οποίο έχει συμβάλει τόσο η ενίσχυση της οικολογικής συνείδησης όσο κυρίως η κλινικά πλέον αποδεδειγμένη αποτελεσματικότητά τους, αποδεικνύοντας τον συνδυασμό επιστημονικής έρευνας- τεχνολογίας αιχμής- ήπιας, δραστικής σύνθεσης. Εξάλλου ακόμη και πολυεθνικές εταιρείες που δραστηριοποιούνται στον χώρο των συμβατικών καλλυντικών, προσπαθούν να εμφανιστούν και σε αυτή την κατηγορία». – Πώς μπορεί να επιβιώσει και να αντέξει τον ανταγωνισμό μια ελληνική εταιρεία στο εξωτερικό;

«Ο βασικός άξονας είναι το προϊόν. Στη δική μας περίπτωση ο στόχος μας είναι α) να παρέχουμε καινοτόμα και αποτελεσματικά προϊόντα βασισμένα σε δραστικά συστατικά φυσικής προέλευσης, β) να προάγουμε την έρευνα στα φυσικά συστατικά σε συνδυασμό με τη βιοχημεία του δέρματος, γ) να αναδεικνύουμε τα πολύτιμα ελληνικά βότανα μέσα από συνεργασίες με τοπικούς καλλιεργητές και κοινωνικούς φορείς και να παράγουμε μοναδικά φυτικά εκχυλίσματα υψηλής βιολογικής αξίας. Καθώς αυτό γίνεται αντιληπτό και εκτιμητέο στις πλέον απαιτητικές αγορές, αποτελεί τη βάση στο χτίσιμο της σχέσης μας σε κάθε χώρα».

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από
Οικονομία
ΒΗΜΑτοδότης
Σίβυλλα
Helios Kiosk