Στα πράγματα

«Η κρίση μάς άλλαξε ακόμη και τις διατροφικές συνήθειες»

Αλλαγή στις καταναλωτικές συνήθειες των Ελλήνων λόγω της κρίσης διαπιστώνει ο κ. Β. Λώλας, διευθυντής επικοινωνίας της Coca-Cola Τρία Εψιλον, εκτιμώντας ότι υπάρχουν ευκαιρίες στην ελληνική αγορά τροφίμων, ακόμη και υπό τις σημερινές συνθήκες.

Αλλαγή στις καταναλωτικές συνήθειες των Ελλήνων λόγω της κρίσης διαπιστώνει ο κ. Β. Λώλας, διευθυντής επικοινωνίας της Coca-Cola Τρία Εψιλον, εκτιμώντας ότι υπάρχουν ευκαιρίες στην ελληνική αγορά τροφίμων, ακόμη και υπό τις σημερινές συνθήκες.

– Πώς θα σχολιάζατε την υφιστάμενη κατάσταση στην ελληνική αγορά τροφίμων;

«Η ελληνική αγορά, όπως δείχνουν και τα δημοσιευμένα στοιχεία, δοκιμάζεται από μια μεγάλη κρίση. Στο περιβάλλον που έχει διαμορφωθεί, οφείλουμε να παρακολουθήσουμε την αλλαγή στην καταναλωτική συμπεριφορά των Ελλήνων, οι οποίοι τροποποιούν τις αγοραστικές συνθήκες τους, αναζητούν ποιοτικά προϊόντα σε συμφέρουσα τιμή, αφιερώνουν περισσότερο χρόνο για να βρουν φθηνότερες τιμές, ενώ αλλάζουν ακόμη και διατροφικές συνήθειες. Απαιτούνται κριτική ματιά, στρατηγική σκέψη και ευελιξία, για να αξιοποιήσουμε τα νέα δεδομένα και να απαντήσουμε δυναμικά στις προκλήσεις των καιρών».

– Διακρίνετε προοπτικές ανάπτυξης στην αγορά και ειδικότερα στον κλάδο σας; «Η Ιστορία έχει αποδείξει ότι η επιχειρηματικότητα μπορεί να συνεχίσει να αναπτύσσεται, ακόμη και σε τέτοιες συνθήκες. Για την ανάπτυξη τόσο της εταιρείας μας όσο και της αγοράς, πρέπει να είμαστε σταθερά προσανατολισμένοι στον εντοπισμό των ευκαιριών, ακόμη και σε ένα δυσχερές οικονομικό περιβάλλον, όπως στην αξιοποίηση της ιδέας της βιώσιμης ανάπτυξης και την εφαρμογή της σε όλα τα στάδια της αλυσίδας παραγωγής και τροφοδοσίας. Να δημιουργήσουμε ακόμη πιο φιλικά προς το περιβάλλον προϊόντα, να διαφοροποιηθούμε στον τρόπο με τον οποίο απευθυνόμαστε στους καταναλωτές, να δημιουργήσουμε σχέσεις εμπιστοσύνης με τους πελάτες μας και να συνεχίσουμε τις επενδύσεις στα καινοτόμα προϊόντα».

– Σε ποιον βαθμό το υπάρχον οικονομικό περιβάλλον ευνοεί τον τομέα της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης (ΕΚΕ) των επιχειρήσεων; «Η εταιρική κοινωνική υπευθυνότητα δεν αποτελεί μια πολυτέλεια την οποία υιοθετούμε ή περικόπτουμε ανάλογα με τις οικονομικές συνθήκες. Στην Coca-Cola Τρία Εψιλον παραμένουμε σταθεροί στο μότο μας για προσφορά στο κοινωνικό σύνολο. Ενδεικτικά αναφέρω το “Νοιάζομαι για την Υγεία μου”, ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα πρωτοβάθμιας φροντίδας της εταιρείας, το οποίο στοχεύει στην προαγωγή της έννοιας της πρόληψης και της σημασίας της για την υγεία. Σε συνεργασία με τον Ελληνικό Ερυθρό Σταυρό, επισκεφθήκαμε έντεκα νομούς της Β. Ελλάδας και ακολουθούν πέντε απομακρυσμένα νησιά των Δωδεκανήσων, στην προσπάθειά μας να ανταποκριθούμε στην ανάγκη για ενημέρωση και θωράκιση της υγείας, ιδιαιτέρως των κατοίκων απομακρυσμένων περιοχών, όπου η πρόσβαση σε αρμόδιες υπηρεσίες είναι δύσκολη. Ειδικότερα στις μέρες μας, όπου οι πόροι για το δημόσιο σύστημα Υγείας είναι περιορισμένοι και οι πολίτες, ειδικότερα όσοι διαμένουν σε απομακρυσμένες περιοχές, δεν διαθέτουν την οικονομική ευχέρεια ώστε να επιβαρυνθούν με έξοδα από ιδιωτικές εξετάσεις, η Coca-Cola Τρία Εψιλον δίνει το “παρών”».

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από
Οικονομία
ΒΗΜΑτοδότης
Σίβυλλα
Helios Kiosk