Η ταινία για τον δημιουργό του Facebook «The Social Network» βρίσκεται στην κορυφή του καταλόγου εισπράξεων για δεύτερη συνεχόμενη εβδομάδα, αφήνοντας πίσω τις δύο νέες προβολές μεταξύ των οποίων και η ταινία της Ντίσνεϊ με τις ιπποδρομίες «Secretariat», σύμφωνα με τις πρώτες εκτιμήσεις των στούντιο παραγωγής.
Η ταινία The Social Network, η οποία αφηγείται την ιστορία του ιδρυτή του δημοφιλέστερου ιστότοπου κοινωνικής δικτύωσης, κατά το δεύτερο Σαββατοκύριακο της προβολής της συγκέντρωσε 15,5 εκατομμύρια δολάρια σε 2.800 αίθουσες με μέσο όρο ανά αίθουσα τις 5.600 δολάρια. Ο συνολικός αριθμός των εισιτηρίων αυτής της εβδομάδας ήταν μειωμένος κατά 30% από τις τελικές εισπράξεις της περασμένης εβδομάδας, που ανέρχοντο σε 22,4 εκατομμύρια δολάρια.
Η ρομαντική κωμωδία » Η ζωή όπως την ξέρουμε», στην οποία πρωταγωνιστεί η Κάθριν Χέιγκλ και ο Τζος Ντιάμελ, βρίσκεται στη δεύτερη θέση με 14,6 εκατομμύρια δολάρια σε 3.150 αίθουσες.
Στην τρίτη θέση βρίσκεται η ταινία παραγωγής της Ντίσνεϊ Secretariat με 12,6 εκατομμύρια δολάρια και προβάλλεται σε 3.200 αίθουσες.