Ερχεται ο βέλγος ταχυδρόμος

Αθόρυβα μεν, μεθοδικά δε, η κυβέρνηση έχει τοποθετήσει ψηλά στη λίστα των αποκρατικοποιήσεων τα Ελληνικά Ταχυδρομεία. Μια κερδοφόρο ΔΕΚΟ, με εξαίρεση την περασμένη χρονιά, που εμφάνισε ζημιές έπειτα από μια δεκαετία θετικών ισολογισμών. Τα ΕΛΤΑ ελέγχουν το 92% της αγοράς αλλά η αναζήτηση στρατηγικού επενδυτή θεωρείται απαραίτητη καθώς το ταχυδρομικό αντικείμενο περιορίζεται λόγω των σύγχρονων τεχνολογιών και εκτιμάται ότι σε ευρωπαϊκό επίπεδο η μείωση της αλληλογραφίας θα φτάσει ως και το 50% τα επόμενα 10 χρόνια.

Ερχεται ο βέλγος ταχυδρόμος | tovima.gr

Αθόρυβα μεν, μεθοδικά δε, η κυβέρνηση έχει τοποθετήσει ψηλά στη λίστα των αποκρατικοποιήσεων τα Ελληνικά Ταχυδρομεία. Μια κερδοφόρο ΔΕΚΟ, με εξαίρεση την περασμένη χρονιά, που εμφάνισε ζημιές έπειτα από μια δεκαετία θετικών ισολογισμών. Τα ΕΛΤΑ ελέγχουν το 92% της αγοράς αλλά η αναζήτηση στρατηγικού επενδυτή θεωρείται απαραίτητη καθώς το ταχυδρομικό αντικείμενο περιορίζεται λόγω των σύγχρονων τεχνολογιών και εκτιμάται ότι σε ευρωπαϊκό επίπεδο η μείωση της αλληλογραφίας θα φτάσει ως και το 50% τα επόμενα 10 χρόνια.

Τα «αποκαλυπτήρια» έγιναν από τον υπουργό Οικονομικών κ. Γ. Παπακωνσταντίνου, ο οποίος με δηλώσεις του στις Ηνωμένες Πολιτείες όπου βρίσκεται μίλησε για «σαρωτικές διαρθρωτικές αλλαγές και ιδιωτικοποιήσεις το 2011» και επεσήμανε ότι τουλάχιστον μια μεγάλη εταιρεία ταχυδρομικών υπηρεσιών από την Ευρώπη έχει εκδηλώσει ενδιαφέρον για τα Ελληνικά Ταχυδρομεία. Ο αρμόδιος υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων κ. Δ. Ρέππας επιβεβαίωσε

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από
Οικονομία
ΒΗΜΑτοδότης
Σίβυλλα
  • Κινήσεις κρυφές Είναι πλέον αποφασισμένος να σταματήσει να... κρύβει τα πούρα του μέσα στα ροζ ρόλεϊ της Τίτι Βανίλι. ΣΙΒΥΛΛΑ |
Helios Kiosk