Ο βασιλιάς των κεράτων

Μια από τις πιο εντυπωσιακές παλαιοντολογικές ανακαλύψεις πραγματοποίησαν ερευνητές στην έρημο της Γιούτα στις ΗΠΑ. Ανακάλυψαν δύο νέα είδη δεινοσαύρων, με το ένα εξ αυτών όμως να συγκεντρώνει όλα τα φώτα της δημοσιότητας, αφού πρόκειται για ένα είδος που διέθετε 15 κέρατα στο κεφάλι του. Ο Κοσμοκεράτωψ, όπως ονομάστηκε το νέο είδος, ήταν ένας φυτοφάγος δεινόσαυρος με τεράστιο κεφάλι το οποίο κοσμούσε ένα «στέμμα» από 15 μεγαλύτερα και μικρότερα κέρατα, που είναι φυσικά και τα περισσότερα που έχουν ποτέ βρεθεί σε δεινόσαυρο.

ΛΟΝΔΙΝΟ Μια από τις πιο εντυπωσιακές παλαιοντολογικές ανακαλύψεις πραγματοποίησαν ερευνητές στην έρημο της Γιούτα στις ΗΠΑ. Ανακάλυψαν δύο νέα είδη δεινοσαύρων, με το ένα εξ αυτών όμως να συγκεντρώνει όλα τα φώτα της δημοσιότητας, αφού πρόκειται για ένα είδος που διέθετε 15 κέρατα στο κεφάλι του.

Ο Κοσμοκεράτωψ, όπως ονομάστηκε το νέο είδος, ήταν ένας φυτοφάγος δεινόσαυρος με τεράστιο κεφάλι το οποίο κοσμούσε ένα «στέμμα» από 15 μεγαλύτερα και μικρότερα κέρατα, που είναι φυσικά και τα περισσότερα που έχουν ποτέ βρεθεί σε δεινόσαυρο. «Πρόκειται για ένα από τα πιο εντυπωσιακά ζώα που έχουν βρεθεί ποτέ» αναφέρει ο δρ Σκοτ Σάμσον του Μουσείου Φυσικής Ιστορίας και του Τμήματος Γεωλογίας του Πανεπιστημίου της Γιούτα. Οι ειδικοί εκτιμούν ότι ο Κοσμοκεράτωψ έζησε στα τέλη της εποχής των δεινοσαύρων πριν από 65-100 εκατομμύρια έτη, είχε μήκος περίπου 4,5 μέτρα και ζύγιζε γύρω στους 2,5 τόνους.