Οι γλάροι μεταφέρουν ανθεκτικά μικρόβια

Εναν απρόσμενο σύμμαχο έχουν, όπως αποδεικνύεται, τα ιδιαίτερα ανθεκτικά στα αντιβιοτικά βακτήρια για να διασπείρονται σε μεγάλες αποστάσεις. Πορτογάλοι ερευνητές μελέτησαν το μεταναστευτικό είδος γλάρων Larus cachinnans που συναντάται σε πολλά μέρη της Ευρώπης. Οπως διαπίστωσαν, ένας στους δέκα γλάρους του είδους «φιλοξενούσε» στο σώμα του μικρόβια εξαιρετικά ανθεκτικά ακόμη και στα πιο ισχυρά αντιβιοτικά, όπως η βανκομυκίνη. Οι ερευνητές εκτιμούν ότι οι γλάροι αφομοιώνουν τα μικρόβια τρώγοντας αποφάγια από τις χωματερές τις οποίες επισκέπτονται μαζικά.

ΛΟΝΔΙΝΟ. Εναν απρόσμενο σύμμαχο έχουν, όπως αποδεικνύεται, τα ιδιαίτερα ανθεκτικά στα αντιβιοτικά βακτήρια για να διασπείρονται σε μεγάλες αποστάσεις. Πορτογάλοι ερευνητές μελέτησαν το μεταναστευτικό είδος γλάρων Larus cachinnans που συναντάται σε πολλά μέρη της Ευρώπης. Οπως διαπίστωσαν, ένας στους δέκα γλάρους του είδους «φιλοξενούσε» στο σώμα του μικρόβια εξαιρετικά ανθεκτικά ακόμη και στα πιο ισχυρά αντιβιοτικά, όπως η βανκομυκίνη.

Οι ερευνητές εκτιμούν ότι οι γλάροι αφομοιώνουν τα μικρόβια τρώγοντας αποφάγια από τις χωματερές τις οποίες επισκέπτονται μαζικά. Οι επιστήμονες έχουν βρει παρόμοια ανθεκτικά βακτήρια στο σώμα και άλλων ζώων που τρώνε από τα σκουπίδια, όπως οι λύκοι και οι αλεπούδες.