Η ΓΝΩΜΗ ΤΟΥ ΕΙΔΙΚΟΥ

«Τεράστια οφέλη για τον οργανισμό»

«Το τρέξιμο, ειδικά όταν γίνεται σε σταθερή βάση, έχει τεράστια οφέλη για τον οργανισμό. Πρώτα και κύρια είναι ευεργετικό όσον αφορά την καρδιακή λειτουργία. Δίνει, δηλαδή, τη δυνατότητα για μια καλή ποιότητα ζωής. Κάποιος όμως που είναι αρχάριοςδεν πρέπει να ξεπεράσει τα 40 λεπτά τρέξιμο την ημέρα, ενώ οφείλει να καταναλώνει χυμούς και νερό. Οι αθλητές όμως που είναι αρκετά εξασκημένοι σε αυτό μπορούν να κάνουν όση ώρα θέλουν και μπορούν. Ολοι όμως πρέπει να υποβάλλονται σε συχνές εξετάσεις και να παίρνουν τις συμβουλές των γιατρών.

«Τεράστια οφέλη για τον οργανισμό» | tovima.gr

«Το τρέξιμο, ειδικά όταν γίνεται σε σταθερή βάση, έχει τεράστια οφέλη για τον οργανισμό. Πρώτα και κύρια είναι ευεργετικό όσον αφορά την καρδιακή λειτουργία. Δίνει, δηλαδή, τη δυνατότητα για μια καλή ποιότητα ζωής. Κάποιος όμως που είναι αρχάριοςδεν πρέπει να ξεπεράσει τα 40 λεπτά τρέξιμο την ημέρα, ενώ οφείλει να καταναλώνει χυμούς και νερό. Οι αθλητές όμως που είναι αρκετά εξασκημένοι σε αυτό μπορούν να κάνουν όση ώρα θέλουν και μπορούν. Ολοι όμως πρέπει να υποβάλλονται σε συχνές εξετάσεις και να παίρνουν τις συμβουλές των γιατρών. Η ιατρική πάντως δεν έχει αποσαφηνίσει ακόμη αν το τζόγκινγκ και γενικότερα η γυμναστικήείναι καλύτερο να γίνεται πρωινές ή βραδινές ώρεςή αν δεν υπάρχει καμία διαφορά».

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από
Γνώμες
ΒΗΜΑτοδότης
Σίβυλλα
Helios Kiosk