αντιεξουσιαστικά

«Δεν είναι ακέφαλη η ελληνική εμπορική ναυτιλία» δήλωσε ο Πρωθυπουργός στη ΔΕΘ, απαντώντας σε ερωτήσεις δημοσιογράφων για το ποιος ασχολείται με τα θέματα του ζωτικού αυτού κλάδου της εθνικής μας οικονομίας ως τη σύσταση του νέου υπουργείου Θαλασσίων Υποθέσεων. Και φυσικά έχει δίκιο ο Πρωθυπουργός, καθ΄ ότι υπουργείο Θαλασσίων Υποθέσεων και άλλων τινών που σχετίζονται με το υγρό στοιχείο δεν διαθέτουμε ακόμη και ένας Θεός ξέρει πότε θα αποκτήσουμε. Εχουμε όμως Τομέα …

Διαβεβαίωση…
«Δεν είναι ακέφαλη η ελληνική εμπορική ναυτιλία» δήλωσε ο Πρωθυπουργός στη ΔΕΘ, απαντώντας σε ερωτήσεις δημοσιογράφων για το ποιος ασχολείται με τα θέματα του ζωτικού αυτού κλάδου της εθνικής μας οικονομίας ως τη σύσταση του νέου υπουργείου Θαλασσίων Υποθέσεων.

* * *
Και φυσικά έχει δίκιο ο Πρωθυπουργός, καθ΄ ότι υπουργείο Θαλασσίων Υποθέσεων και άλλων τινών που σχετίζονται με το υγρό στοιχείο δεν διαθέτουμε ακόμη και ένας Θεός ξέρει πότε θα αποκτήσουμε. Εχουμε όμως Τομέα Εμπορικής Ναυτιλίας στο ΠαΣοΚ, η πρόεδρος του οποίου κυρία Μαρία Λεκάκου εργάζεται πυρετωδώς ώστε η ελληνική εμπορική ναυτιλία να μην αισθάνεται μόνη στο ταξίδι της στις θάλασσες του κόσμου. …και σύσκεψη
Συγκάλεσε λοιπόν σύσκεψη στις 2 Σεπτεμβρίου, υπό την προεδρία της, στην οποία κάλεσε όλους τους προέδρους και διευθύνοντες συμβούλους των 12 λιμένων ανωνύμων εταιρειών, κάποια εκ των οποίων είναι εισηγμένα στο Χρηματιστήριο, μια μικρή λεπτομέρεια η οποία ως φαίνεται δεν απασχολεί ιδιαίτερα ούτε την ίδια, αλλά ούτε και τους έχοντες την ευθύνη αυτών των λιμένων, οι οποίοι με χαρά και χωρίς ιδιαίτερο προβληματισμό σπεύδουν να συμμετέχουν σε κομματικές συναθροίσεις που αφορούν τις εταιρείες τους.

* * *
Στη συγκέντρωση της κυρίας Λεκάκου λοιπόν εξετάστηκε η λιμενική πολιτική της χώρας (!) όπου αποφασίστηκε η συγκρότηση ομάδων εργασίας για τη μελέτη των στοιχείων των ανωνύμων εταιρειών λιμένων τα οποία οι ίδιοι θα χορηγούν στην κυρία πρόεδρο του τομέα (!).

* * *
Δεν ξέρουμε τι λέει για όλα αυτά ο υπουργός Επικρατείας και Επενδύσεων κ. Χ. Παμπούκης (σκίτσο), ο οποίος μάλλον θα πρέπει να ασχοληθεί λίγο και με τα λιμάνια, αν είναι να βρούμε κανά καλό επενδυτή.

Ψυχραιμία
Ψυχραιμία σε σχέση με τα σενάρια εξαγοράς και συγχωνεύσεων που κυκλοφορούν για τον τραπεζικό κλάδο συνέστησε ο πρόεδρος της Αttica Βank κ. Ι. Γαμβρίλης. Σε ομιλία του κατά τη διάρκεια εκδήλωσης στη ΔΕΘ, σημείωσε ότι η αναδιάταξη του κλάδου, για να είναι επιτυχημένη, «δεν πρέπει να είναι βεβιασμένη, δηλαδή δεν πρέπει να είναι συγχώνευση για τη συγχώνευσηκαι δεν πρέπει να είναι αναγκαστικά συνώνυμη με τη δημιουργία τραπεζών μεγάλου μεγέθους».

* * *
Μάλιστα εκτίμησε ότι η τράπεζα που διοικεί, μπορεί να τα καταφέρει μόνη της. «Στον βαθμό που κάποια τράπεζα είναι σε θέση να εξειδικεύεται παραμένοντας βιώσιμη μακροπρόθεσμα, τότε έχει και λόγο ύπαρξης στο τραπεζικό σύστημα» είπε σχετικά, συμπληρώνοντας ότι «η Αttica Βank είναι μια τέτοια τράπεζα». Αραγε γνωρίζει αυτή την άποψη ο υπουργός Οικονομικών κ. Γ. Παπακωνσταντίνου ;

Πλαφόν
Κοστολογικό έλεγχο και έλεγχο των τιμών πώλησης σε όλα τα στάδια μεταποίησης, διακίνησης και εμπορίας των πετρελαιοειδών, από την προμήθεια του αργού και τη διύλισή του ως το χονδρικόεμπόριο και τη λιανική πώληση, ζήτησε ο κ. Π.

Λαφαζάνης, κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος του ΣΥΡΙΖΑ, υποστηρίζοντας ότι θα πρέπει πρώτα από όλα να μπει πλαφόν στις τιμές των διυλιστηρίων και στις εταιρείες εμπορίας πετρελαιοειδών «αφού από εκεί προέρχονται οι υψηλές τιμές και όχι από τους βενζινοπώλες».

* * *
Ο ίδιος επισημαίνει ότι η πρακτική αυτή συμφέρει το οικονομικό επιτελείο αφού το κράτος εισπράττει υψηλούς φόρους.

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από
Οικονομία
ΒΗΜΑτοδότης
Σίβυλλα
Helios Kiosk