ΧΑΛΚΙΔΙΚΗ

Χαμηλή πληρότητα και κάμψη στις ξένες αγορές

Απώλειες που φθάνουν το 20% στις διανυκτερεύσεις και είναι κατά πολύ υψηλότερες όσον αφορά τον τζίρο (περίπου 25%- 30%) είναι ο πρόσφατος απολογισμός του εφετινού καλοκαιριού στη Χαλκιδική. Η μέση πληρότητα δεν ξεπέρασε το 85% τον Αύγουστο στη Χαλκιδική, όπως επισημαίνει ο πρόεδρος της Ενωσης Ξενοδόχων Χαλκιδικής κ. Γ. Τάσιος. Η πτώση της μέσης πληρότητας κατά 7% ως 10% σε σχέση με το 2009, αλλά και η μείωση της ελληνικής αγοράς ως και 10% με ταυτόχρονα λιγότερες …

Χαμηλή  πληρότητα  και κάμψη  στις ξένες  αγορές | tovima.gr

Απώλειες που φθάνουν το 20% στις διανυκτερεύσεις και είναι κατά πολύ υψηλότερες όσον αφορά τον τζίρο (περίπου 25%- 30%)

είναι ο πρόσφατος απολογισμός του εφετινού καλοκαιριού στη Χαλκιδική.

Η μέση πληρότητα δεν ξεπέρασε το 85% τον Αύγουστο στη Χαλκιδική, όπως επισημαίνει ο πρόεδρος της Ενωσης Ξενοδόχων Χαλκιδικής κ. Γ. Τάσιος. Η πτώση της μέσης πληρότητας κατά 7% ως 10% σε σχέση με το 2009, αλλά και η μείωση της ελληνικής αγοράς ως και 10% με ταυτόχρονα λιγότερες διανυκτερεύσεις είναι τα βασικά χαρακτηριστικά της περιόδου αυτής, αφού από τις 22 Αυγούστου και μετά «οι Ελληνες είναι ελάχιστοι», όπως σημειώνει, παρ΄ όλο που έγιναν εκπτώσεις και προσφορές. Προβληματισμός επικρατεί και για τον Σεπτέμβριο, αφού μετά το πρώτο δεκαήμερο η πληρότητα δεν ξεπερνά το 40%, σε μια εποχή που βασίζεται κυρίως στις ξένες αγορές, όπως υπογραμμίζει ο κ. Τάσιος. Πέρα όμως από τη ρωσική αγορά που παρέμεινε στα ίδια επίπεδα με πέρυσι, αντίθετα με άλλες περιοχές όπου η παρουσία ρώσων τουριστών αυξήθηκε και της σερβικής που ενισχύθηκε λόγω της κατάργησης της βίζας, όλες οι άλλες αγορές κινήθηκαν πτωτικά. Πολύ ανησυχητική είναι η κάμψη της βρετανικής αγοράς κατά 25%, αλλά και της γερμανικής κατά 10%, όπως τονίζει ο κ. Τάσιος. Την ίδια ώρα, στα επίπεδα των μειωμένων τιμών του 2010 κυμαίνονται και οι τιμές των συμβολαίων με τα τουριστικά γραφεία για το 2011, ενώ ο πρόεδρος της Ενωσης Ξενοδόχων υπογραμμίζει την ανάγκη να ενισχυθούν οι πτήσεις των αεροπορικών εταιρειών χαμηλού κόστους στο αεροδρόμιο «Μακεδονία». Αλλά και η προβολή της Χαλκιδικής (ως πρώτος χερσαίος προορισμός στην Ελλάδα)

για τον θρησκευτικό τουρισμό και για τον τουρισμό υπαίθρου, ενώ τονίζει ότι είναι απαραίτητη η αυτόνομη προβολή του προορισμού με στόχευση τις αγορές της Γαλλίας, της Ουκρανίας, της Αλβανίας, καθώς και της Τουρκίας.

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από
Οικονομία
ΒΗΜΑτοδότης
Σίβυλλα
Helios Kiosk