Ανάπτυξη του προαστιακού στη Βόρεια Ελλάδα

Η ανάπτυξη του προαστιακού σιδηρόδρομου στη Βόρεια Ελλάδα αποτελεί μια από τις προτεραιότητες του υπουργείου Υποδομών, σύμφωνα με τον αρμόδιο υπουργό κ. Δ. Ρέππα ο οποίος τοποθέτησε τον υφυπουργό κ. Γ. Μαγκριώτη ως συντονιστή των έργων που θα γίνουν στη Θεσσαλονίκη. Κεντρικό τμήμα του σχεδιασμού είναι τα μέσα σταθερής τροχιάς και οι δύο συγκοινωνιακοί δακτύλιοι, η Εσωτερική Περιφερειακή και η ζεύξη του Θερμαϊκού. Το σχέδιο περιέχει ακόμη πρόταση για το δίκτυο των αυτοκινητοδρόμων που θα συνδέει τη Θεσσαλονίκη με τις πρωτεύουσες των νομών της Κεντρικής Μακεδονίας.

Η ανάπτυξη του προαστιακού σιδηρόδρομου στη Βόρεια Ελλάδα αποτελεί μια από τις προτεραιότητες του υπουργείου Υποδομών, σύμφωνα με τον αρμόδιο υπουργό κ. Δ. Ρέππα ο οποίος τοποθέτησε τον υφυπουργό κ. Γ. Μαγκριώτη ως συντονιστή των έργων που θα γίνουν στη Θεσσαλονίκη.

Κεντρικό τμήμα του σχεδιασμού είναι τα μέσα σταθερής τροχιάς και οι δύο συγκοινωνιακοί δακτύλιοι, η Εσωτερική Περιφερειακή και η ζεύξη του Θερμαϊκού. Το σχέδιο περιέχει ακόμη πρόταση για το δίκτυο των αυτοκινητοδρόμων που θα συνδέει τη Θεσσαλονίκη με τις πρωτεύουσες των νομών της Κεντρικής Μακεδονίας. Κάποιοι έχουν κατασκευαστεί, κάποιοι κατασκευάζονται, κάποιοι δημοπρατήθηκαν. Το δίκτυο αυτό μπορεί την προσεχή πενταετία να ολοκληρωθεί, όπως είπε ο κ. Ρέππας.

Μεγάλη σημασία θα δοθεί και στο δίκτυο του προαστιακού. Η Κεντρική Μακεδονία αλλά και άλλες περιοχές μπορούν να έχουν προαστιακές συνδέσεις των πρωτευουσών με τα άλλα αστικά κέντρα.

Δύο άλλες σημαντικές υποδομές για τη Θεσσαλονίκη είναι το λιμάνι και το αεροδρόμιο της πόλης.

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από
Οικονομία
ΒΗΜΑτοδότης
  • Βηματοδότης Η γιορτή της δημοκρατίας και η παραφωνία Βελόπουλου Το κεντρικό σύνθημα στη δεξίωση για την 47η επέτειο από την... ΒΗΜΑτοδότης |
Σίβυλλα
Helios Kiosk