Γενική Γραμματεία Καταναλωτή Τράπεζα «αρνήθηκε υπαγωγή» στις ρυθμίσεις για τα υπερχρεωμένα, καταγγέλλουν καταναλωτές

Όπως αναφέρει η οργάνωση των καταναλωτών, σύμφωνα με καταγγελίες καταναλωτών η τράπεζα αρνήθηκε την παραλαβή αιτήσεων από υπερχρεωμένους καταναλωτές για χορήγηση αναλυτικής κατάστασης του χρέους τους, όπως προβλέπεται από τις διατάξεις του ισχύοντος από 1 Σεπτεμβρίου (του Ν.3869/2010).

<b>Γενική Γραμματεία Καταναλωτή </b> Τράπεζα «αρνήθηκε υπαγωγή» στις ρυθμίσεις για τα υπερχρεωμένα, καταγγέλλουν καταναλωτές | tovima.gr

Στη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή του υπουργείου Οικονομίας απευθύνθηκε η Ένωση Προστασίας Καταναλωτών Χανίων, έπειτα από καταγγελία που δέχθηκε σύμφωνα με την οποία τράπεζα αρνήθηκε αιτήσεις που αξιοποιούσαν τις ρυθμίσεις του νόμου για τα υπερχρεωμένα νοικοκυριά.

Όπως αναφέρει η οργάνωση των καταναλωτών, σύμφωνα με καταγγελίες καταναλωτών η τράπεζα αρνήθηκε την παραλαβή αιτήσεων από υπερχρεωμένους καταναλωτές για χορήγηση αναλυτικής κατάστασης του χρέους τους, όπως προβλέπεται από τις διατάξεις του ισχύοντος από 1 Σεπτεμβρίου (του Ν.3869/2010).

Μάλιστα, αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση της ένωσης, οι καταναλωτές που έκαναν την καταγγελία υποστηρίζουν ότι ασκήθηκε πίεση αποτροπής της κατάθεσης της αίτησης, λέγοντας η τράπεζα στους πελάτες της ότι δεν υπάρχει τέτοια νομοθεσία εν ισχύ και ότι αν επιθυμούν ρύθμιση του χρέους τους, να υποβάλλουν αίτηση βάσει δικού της υποδείγματος και επί πλέον τους πίεζε να υπογράψουν, μία σύμβαση με τους δικούς της όρους αδιευκρίνιστους, για τον καταναλωτή.

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από
Κοινωνία
ΒΗΜΑτοδότης
Σίβυλλα
Helios Kiosk