Η κρίση ως ευκαιρία

ΟΙ ΑΛΛΕΣμεγάλες αλυσίδες των σουπερμάρκετ μετά το πρώτο σοκ στο οποίο τους υπέβαλε η ραγδαία επιδείνωση της αγοράς και όντας σε θέση πλέον να μπορούν να σχεδιάσουν- τουλάχιστον σε γενικές γραμμές- την ανάπτυξή τους στην επόμενη περίοδο, επιχειρούν να μετατρέψουν «την κρίση σε ευκαιρία». Ο όμιλος Μαρινόπουλου στην παρούσα φάση είναι περισσότερο απασχολημένος με την απορρόφηση της Dia και το συνολικό του δίκτυο υπερβαίνει τα 910 καταστήματα ανά την Ελλάδα. Η ΑΒ Βασιλόπουλος, …

Η κρίση  ως ευκαιρία | tovima.gr

ΟΙ ΑΛΛΕΣμεγάλες αλυσίδες των σουπερμάρκετ μετά το πρώτο σοκ στο οποίο τους υπέβαλε η ραγδαία επιδείνωση της αγοράς και όντας σε θέση πλέον να μπορούν να σχεδιάσουν- τουλάχιστον σε γενικές γραμμές- την ανάπτυξή τους στην επόμενη περίοδο, επιχειρούν να μετατρέψουν «την κρίση σε ευκαιρία». Ο όμιλος Μαρινόπουλου στην παρούσα φάση είναι περισσότερο απασχολημένος με την απορρόφηση της Dia και το συνολικό του δίκτυο υπερβαίνει τα 910 καταστήματα ανά την Ελλάδα. Η ΑΒ Βασιλόπουλος, που διανύει την πιο επιθετική φάση της ιστορίας της, διαθέτει πλέον συνολικά 219 καταστήματααπό τα οποία τα 160 είναι ΑΒ, τα 39 λειτουργούν με τη μέθοδο του franchising και τα 11 καταστήματα είναι χονδρικής πώλησης, έχοντας επενδύσεις στο πρώτο εξάμηνο περί τα 29 εκατ. ευρώ και διαθέτει 9.745 θέσεις εργασίας.

Η εταιρεία Σκλαβενίτης ΑΕΕ, η τρίτη σε μέγεθος αλυσίδα σουπερμάρκετ στην ελληνική αγορά, τα τελευταία χρόνια έχει διπλασιάσει τον αριθμό των καταστημάτων της, πάντα όμως στην περιοχή της Αττικής, όπου βρίσκεται στις πρώτες δύο θέσεις της αγοράς. Διαθέτει 72 καταστήματα- τελευταία προσθήκη στο δίκτυό της είναι το υπερμάρκετ στην περιοχή της Καλλιθέας, επένδυση ύψους 20 εκατ. ευρώ. Ο τέταρτος σε μέγεθος λιανεμπορικός όμιλος είναι ο όμιλος Βερόπουλου που το δίκτυό του διαθέτει 228 καταστήματα, από τα οποία τα 99 βρίσκονται στην περιοχή της Αττικής και τα 87 σε 40 από τα μεγαλύτερα αστικά κέντρα της περιφέρειας, τα 31 καταστήματα λειτουργούν στην Κρήτη με την επωνυμία Χαλκιαδάκης, 8 σουπερμάρκετ βρίσκονται στη FΥRΟΜ με την επωνυμία Vero και 3 υπερμάρκετ λειτουργούν στη Σερβία.

Η Μετρό, επί χρόνια συνεπής στη στρατηγική της, να αναπτύσσεται δηλαδή με σουπερμάρκετ στην περιοχή της Αττικής και με cash and carry στην υπόλοιπη Ελλάδα, διαθέτει ένα αξιόλογο δίκτυο 45 καταστημάτων λιανικής, τα Μy Μarket, και 36 καταστημάτων χονδρικής πώλησης, τα Μetro. Και η βορειοελλαδίτικη Μασούτης ΑΕ, που κατέχει την πρώτη θέση στην αγορά της Βόρειας Ελλάδας, ίσως το πιο ανταγωνιστικό τμήμα της ελληνικής αγοράς, διαθέτει 160 καταστήματα λιανικής και 15 καταστήματα χονδρικής πώλησης.

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από
Οικονομία
ΒΗΜΑτοδότης
Σίβυλλα
  • Η Καλντέρα η επιλογή να εκδράμουν αυτές τις άκρως επικίνδυνες ημέρες, με τη μετάλλαξη Ομικρον να σαρώνει τα πάντα, στην αγαπημένη... ΣΙΒΥΛΛΑ |
Helios Kiosk