Τα αστέρια του ΥouΤube πλουτίζουν νωρίς

ΝΕΑ ΥΟΡΚΗ Είναι νέοι, ωραίοι, αστείοι και… απρόσμενα πλούσιοι, χάρη στην τεράστια δημοτικότητα του ιστοτόπου ΥouΤube- αφού όπως προκύπτει στην εποχή μας αρκεί το «ανέβασμα» ενός απλού, προσωπικού βίντεο σε κοινή θέα στο Διαδίκτυο για να σε κάνει πλούσιο από τις διαφημίσεις και μάλιστα σε ηλικία αρκετά κάτω των 30 ετών. Ο λόγος για τα «αστέρια» του ΥouΤube, της γνωστής ιστοσελίδας δωρεάν ανταλλαγής βίντεο: σύμφωνα με έρευνα που έκανε η αμερικανική εταιρεία διαδικτυακών μελετών και αναλύσεων ΤubeΜogul, 10 νεαροί και ανεξάρτητοι χρήστες του ΥouΤube, που πλέον έχουν μεταβληθεί σε ιντερνετικές διασημότητες μεγάλου βεληνεκούς, έβγαλαν μέσα στο 2009 περισσότερα από 100.

ΝΕΑ ΥΟΡΚΗ Είναι νέοι, ωραίοι, αστείοι και… απρόσμενα πλούσιοι, χάρη στην τεράστια δημοτικότητα του ιστοτόπου ΥouΤube- αφού όπως προκύπτει στην εποχή μας αρκεί το «ανέβασμα» ενός απλού, προσωπικού βίντεο σε κοινή θέα στο Διαδίκτυο για να σε κάνει πλούσιο από τις διαφημίσεις και μάλιστα σε ηλικία αρκετά κάτω των 30 ετών.

Ο λόγος για τα «αστέρια» του ΥouΤube, της γνωστής ιστοσελίδας δωρεάν ανταλλαγής βίντεο: σύμφωνα με έρευνα που έκανε η αμερικανική εταιρεία διαδικτυακών μελετών και αναλύσεων ΤubeΜogul, 10 νεαροί και ανεξάρτητοι χρήστες του ΥouΤube, που πλέον έχουν μεταβληθεί σε ιντερνετικές διασημότητες μεγάλου βεληνεκούς, έβγαλαν μέσα στο 2009 περισσότερα από 100.000

δολάρια (σχεδόν 78.000 ευρώ) έκαστος. Πώς; Ανεβάζοντας απλώς ένα προσωπικό βίντεο στο Ιnternet και περιμένοντας κατόπιν να δουν τι ανταπόκριση θα έχει αυτό στα εκατομμύρια των υπόλοιπων χρηστών. Το ΤubeΜogul, προκειμένου να εκτιμήσει το ετήσιο εισόδημα αυτών των δέκα «εταίρων του ΥouΤube», όπως αποκαλούνται τα συγκεκριμένα «celebrities» του Διαδικτύου, μέτρησε αρχικά πόσους σταθερούς εγγεγραμμένους «συνδρομητές» (subscribers) διέθετε η καθεμιά από αυτές τις «διασημότητες». Κατόπιν η εταιρεία υπολόγισε το εισόδημά τους που προέρχεται από διαφημιστικές καταχωρίσεις (banners) που τοποθετήθηκαν δίπλα στα επιτυχημένα βίντεό τους.

Διασημότητα του ΥouΤube με τα περισσότερα κέρδη για το 2009 αναδείχθηκε ο 22χρονος Σέιν Ντόσον, ο αυτοαποκαλούμενος και «βρωμόστομος με το αγγελικό πρόσωπο», ο οποίος έβγαλε πέρυσι 247.000 ευρώ και θεωρείται η προσωπικότητα του ΥouΤube με τον μεγαλύτερο ρυθμό αύξησης τακτικών «συνδρομητών».

Το «Αnnoying Οrange», μια διαδικτυακή σειρά που δημιούργησε ο Ντέιν Μποντινχάιμερ με… ομιλούντα φρούτα, εισέπραξε 226.000 ευρώ, ενώ ο Φίλιπ Ντεφράνκο, ο «πιο σέξι σπασίκλας του ΥouΤube», όπως τον αποκαλούν, γέμισε τον τραπεζικό του λογαριασμό με 142.000 ευρώ για το «online» σόου του με νέα και αναλύσεις για την ποπ κουλτούρα και την πολιτική.

Ο Ράιαν Χίγκα, με 2,6 εκατομμύρια συνδρομητές σε δημοφιλή και ξεκαρδιστικά βίντεο όπως το «Πώς να γίνετε Νίντζα», έχει καταφέρει να κερδίσει από το ΥouΤube 118.000 ευρώ. Ο μόλις 16χρονος Λούκας Κρούκσανκ κέρδισε 115.000 ευρώ την περασμένη χρονιά υποδυόμενος «έναν νευρικό εξάχρονο που λέγεται Φρεντ».

Δέκα περιπτώσεις ανθρώπων που αποδεικνύουν πως με μια απλή βιντεοκάμερα, φαντασία, περίσσιο κέφι και ασφαλώς μια δόση γνήσιου σατιρικού ταλέντου μπορείς στη σημερινή εποχή του ευρυζωνικού Ιnternet να γίνεις πλούσιος κυριολεκτικά από το δωμάτιο του σπιτιού σου…

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από
Κόσμος
ΒΗΜΑτοδότης
Σίβυλλα
Helios Kiosk