Κούρσα για τη διαφήμιση της ηλεκτροκίνησης

Ενας διαφορετικός αγώνας μηχανοκίνητων κατασκευών ξεκίνησε χθες στη βροχερή Γενεύη. Πρόκειται για οχήματα που κινούνται με ηλεκτρική ενέργεια. Διαθέτουν δηλαδή ηλεκτρομηχανές και όχι μηχανές εσωτερικής καύσεως. Γι΄ αυτό και η κούρσα, που ξεκίνησε από τη γνωστή αλέα με τις σημαίες των κρατών-μελών του ΟΗΕ, η οποία οδηγεί στην έδρα του διεθνούς οργανισμού, ονομάζεται Ζero Race Τour (το zero υπονοεί μηδενικές εκπομπές ρύπων). Ο αγώνας διθέσιων ηλεκτρικών οχημάτων, τον οποίο διοργάνωσε …

Ενας διαφορετικός αγώνας μηχανοκίνητων κατασκευών ξεκίνησε χθες στη βροχερή Γενεύη. Πρόκειται για οχήματα που κινούνται με ηλεκτρική ενέργεια. Διαθέτουν δηλαδή ηλεκτρομηχανές και όχι μηχανές εσωτερικής καύσεως. Γι΄ αυτό και η κούρσα, που ξεκίνησε από τη γνωστή αλέα με τις σημαίες των κρατών-μελών του ΟΗΕ, η οποία οδηγεί στην έδρα του διεθνούς οργανισμού, ονομάζεται Ζero Race Τour (το zero υπονοεί μηδενικές εκπομπές ρύπων). Ο αγώνας διθέσιων ηλεκτρικών οχημάτων, τον οποίο διοργάνωσε ο ελβετός εφευρέτηςΛουί Παλμέρ, θα τερματιστεί τον Ιανουάριο στην ίδια ελβετική πόλη αφού τα οχήματα θα έχουν διανύσει 30.000 χιλιόμετρα (θα περάσουν από 150 πόλεις του πλανήτη, συμπεριλαμβανομένου του Βερολίνου, της Μόσχας, της Σανγκάης, του Λος Αντζελες και της Κανκούν. Στη φωτογραφία εικονίζονται τα πληρώματα της Γερμανίας (αριστερά), της Ελβετίας (στο κέντρο) και της Αυστραλίας. Οι υδρογονάνθρακες εξακολουθούν να έχουν μεγάλη γεωπολιτική σημασία, όμως η ηλεκτροκίνηση μοιάζει νομοτελειακή. (ΑΡ ΡΗΟΤΟ/ΚΕΥSΤΟΝΕ/SΑLVΑΤΟRΕ DΙ ΝΟLFΙ)

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από
Οικονομία
ΒΗΜΑτοδότης
Σίβυλλα
  • Courchevel – Παρίσι – Ντουμπάι Παρά τα προβλήματα που αντιμετωπίζει η Γαλλία με περισσότερα από 300.000 κρούσματα ημερησίως, σκέφτεται να «κατηφορίσει» από την Courchevel... ΣΙΒΥΛΛΑ |
Helios Kiosk