Σημαντικές ευκαιρίες κρύβουν οι «ψηφιακές» βιτρίνες του Διαδικτύου, καθώς ο καταναλωτής μπορεί να επωφεληθεί από τη σαφώς χαλαρότερη πολιτική τιμών των ηλεκτρονικών καταστημάτων και να προμηθευθεί, μέσω ηλεκτρονικής παραγγελίας, είδη ως και 25% φθηνότερα απ΄ ό,τι σε φυσικό κατάστημα. Για του λόγου το αληθές, σχετική έρευνα του «Βήματος» δείχνει ότι για μικρές συσκευές, όπως π.χ. ψηφιακές φωτογραφικές μηχανές, το κέρδος του καταναλωτή ο οποίος θα παραγγείλει μέσω Ιnternet είναι από 3% ως και 18%. Για μεγαλύτερες συσκευές, κυρίως για τις λευκές, όπως ψυγεία και πλυντήρια, το κέρδος του πελάτη ξεκινά από το 11% και φθάνει ακόμη και στο 25%. Αν και στη χώρα μας το ποσοστό των online αγορών είναι ακόμη χαμηλό, της τάξεως του 8%-10% οι έλληνες καταναλωτές εξοικειώνονται όλο και περισσότερο με το Διαδίκτυο και αργά ή γρήγορα θα αρχίσουν να «κυνηγούν» τις καλύτερες τιμές που προσφέρουν τα ηλεκτρονικά καταστήματα.
Φθηνότερες ως και 25% οι «ψηφιακές» βιτρίνες
Σημαντικές ευκαιρίες κρύβουν οι «ψηφιακές» βιτρίνες του Διαδικτύου, καθώς ο καταναλωτής μπορεί να επωφεληθεί από τη σαφώς χαλαρότερη πολιτική τιμών των ηλεκτρονικών καταστημάτων και να προμηθευθεί, μέσω ηλεκτρονικής παραγγελίας, είδη ως και 25% φθηνότερα απ΄ ό,τι σε φυσικό κατάστημα. Για του λόγου το αληθές, σχετική έρευνα του «Βήματος» δείχνει ότι για μικρές συσκευές, όπως π.χ. ψηφιακές φωτογραφικές μηχανές, το κέρδος του καταναλωτή ο οποίος θα παραγγείλει μέσω Ιnternet είναι από 3% ως και 18%.

Σημαντικές ευκαιρίες κρύβουν οι «ψηφιακές» βιτρίνες του Διαδικτύου, καθώς ο καταναλωτής μπορεί να επωφεληθεί από τη σαφώς χαλαρότερη πολιτική τιμών των ηλεκτρονικών καταστημάτων και να προμηθευθεί, μέσω ηλεκτρονικής παραγγελίας, είδη ως και 25% φθηνότερα απ΄ ό,τι σε φυσικό κατάστημα. Για του λόγου το αληθές, σχετική έρευνα του «Βήματος» δείχνει ότι για μικρές συσκευές, όπως π.χ. ψηφιακές φωτογραφικές μηχανές, το κέρδος του καταναλωτή ο οποίος θα παραγγείλει μέσω Ιnternet είναι από 3% ως και 18%.
Σημαντικές ευκαιρίες κρύβουν οι «ψηφιακές» βιτρίνες του Διαδικτύου, καθώς ο καταναλωτής μπορεί να επωφεληθεί από τη σαφώς χαλαρότερη πολιτική τιμών των ηλεκτρονικών καταστημάτων και να προμηθευθεί, μέσω ηλεκτρονικής παραγγελίας, είδη ως και 25% φθηνότερα απ΄ ό,τι σε φυσικό κατάστημα. Για του λόγου το αληθές, σχετική έρευνα του «Βήματος» δείχνει ότι για μικρές συσκευές, όπως π.χ. ψηφιακές φωτογραφικές μηχανές, το κέρδος του καταναλωτή ο οποίος θα παραγγείλει μέσω Ιnternet είναι από 3% ως και 18%.
Ακολούθησε το Βήμα στο Google news και μάθε όλες τις τελευταίες ειδήσεις.