Γ. Νικητιάδης«Οι Ελληνες θα σώσουν τον τουρισμό μας»

Από τη Γερμανία, την «πύλη του κακού», εκεί που πριν από μήνες ξεκίνησε η δυσφήμιση της ελληνικής οικονομίας, αλλά και τη χώρα όπου ζουν ένα εκατομμύριο ομογενείς, ξεκίνησε ο νέος υφυπουργός Τουρισμού κ. Γ. Νικητιάδης την εκστρατεία για τη διάσωση του ελληνικού τουρισμού από μια τραγωδία. Η προσπάθεια φέρνει τα πρώτα αποτελέσματα, που δεν είναι άλλα από πτήσεις τσάρτερ με γερμανούς τουρίστες οι οποίοι θα προτιμήσουν και εφέτος την Ελλάδα για τις καλοκαιρινές τους διακοπές, και μάλιστα με χαμηλότερες τιμές 20%25%.

Από τη Γερμανία, την «πύλη του κακού», εκεί που πριν από μήνες ξεκίνησε η δυσφήμιση της ελληνικής οικονομίας, αλλά και τη χώρα όπου ζουν ένα εκατομμύριο ομογενείς, ξεκίνησε ο νέος υφυπουργός Τουρισμού κ. Γ. Νικητιάδης την εκστρατεία για τη διάσωση του ελληνικού τουρισμού από μια τραγωδία. Η προσπάθεια φέρνει τα πρώτα αποτελέσματα, που δεν είναι άλλα από πτήσεις τσάρτερ με γερμανούς τουρίστες οι οποίοι θα προτιμήσουν και εφέτος την Ελλάδα για τις καλοκαιρινές τους διακοπές, και μάλιστα με χαμηλότερες τιμές 20%25%. Η πραγματική σωτηρία για τον ελληνικό τουρισμό όμως πιστεύει ότι θα έλθει για τα νησιά και τα θέρετρα σε όλη τη χώρα από τους έλληνες τουρίστες, για τους οποίους οι ξενοδόχοι και οι επιχειρηματίες του κλάδου ετοιμάζουν «φθηνά πακέτα», σαν να ήταν… ξένοι.

«Κυνηγητό στις ευρωπαϊκές χώρες» για την αποκατάσταση της εικόνας της χώρας- έστω και την τελευταία στιγμή- θέτει ως προτεραιότητα ο βουλευτής Δωδεκανήσου από τη Νίσυρο και νέος υφυπουργός Πολιτισμού και Τουρισμού κ. Γ. Νικητιάδης ο οποίοςανέλαβε πριν από έναν μήνα τα καθήκοντα της προκατόχου του κυρίας Αντζελας Γκερέκου, σε μια περίοδο που σημαδεύτηκε από τα τραγικά γεγονότα με τους τρεις νεκρούς τραπεζοϋπαλλήλους στο κέντρο της Αθήνας, τα οποία έκαναν τον γύρο του κόσμου.

« Εμείς θέλουμε να πούμε ότι αυτό που δείχνουν τα μέσα ενημέρωσης είναι η εξαίρεση. Είμαστε η είδηση και έπρεπε να τρέξουμε » τονίζει και σημειώνει την ενεργοποίηση του υπουργείου Τουρισμού με αφετηρία τη Γερμανία και δεύτερο σταθμό τη Βρετανία, οι οποίες είναι οι δύο παραδοσιακές αγορές της Ελλάδας. Στη Βρετανία το εύρημα ήταν η «ελληνική παραλία» στην όχθη του Τάμεση, που πραγματοποιήθη- κε με τη βοήθεια του διευθυντή του Οργανισμού Προώθησης Ροδιακού Τουρισμού κ. Μπ. Παλογιαννίδη με χαμηλό κόστος (42.000

ευρώ) και τις προσφορές πολλών χορηγών.

« Εχουμε υποχρέωση να κινητοποιήσουμε όλο τον ανθρώπινο μηχανισμό που έχουμε και αυτό πρέπει να κάνουμε » δηλώνει και απαριθμεί όλους τους κλάδους που δραστηριοποιούνται στον τουρισμό, αλλά και την επικοινωνιακή πρωτοβουλία «Υou in Greece» που θα συμπεριληφθεί στα σάιτ των ταξιδιωτικών οργανισμών ΤUΙ και Τhomas Cook. Επίσης παραθέτει μια σειρά από ευρωπαϊκές πόλεις τις οποίες θα επισκεφθεί άμεσα (Βιέννη, Βερολίνο, Στοκχόλμη, Ρώμη, Παρίσι), ενώ προσθέτει ότι θα έπρεπε επίσης να επισκεφθεί τις ΗΠΑ και την Αυστραλία, αν και εκεί επισημαίνει την κινητοποίηση και την υποστήριξη της Ομογένειας.

« Στόχος μας είναι η μείωση στα έσοδα- που θα είναι αισθητή εκ των πραγμάτων και λόγω της μείωσης των τιμών- να είναι σε μονοψήφιο ποσοστό » τονίζει, ενώ προσθέτει ότι «θα είναι μεγάλη επιτυχία να καταφέρουμε να έχουμε τους ίδιους αριθμούς με πέρυσι». Αναγνωρίζει όμως ότι πρόκειται για δύσκολο στόχο και χαιρετίζει την προσπάθεια των ξενοδόχων, οι οποίοι μείωσαν τις τιμές τους σε κάποιες περιπτώσεις 25% και 30%. «Θετικά» χαρακτηρίζει τα μηνύματα από τους ταξιδιωτικούς οργανισμούς για την αναστροφή του κλίματος για τη χώρα με βάση πρόσφατα στοιχεία της ΤUΙ στη Γερμανία. Στις συναντήσεις του με επικεφαλής της εταιρείας στο Λονδίνο, ο υφυπουργός ενημερώθηκε ότι η ΤUΙ θα διατηρήσει τις θέσεις της στα αεροπλάνα με προορισμό την Ελλάδα εφέτος, ενώ την επόμενη χρονιά αυξάνει κατά 40% τις κρατήσεις της από τη σκανδιναβική αγορά. Παράλληλα επισημαίνει ότι και στη Ρωσία «έχουμε επιταχύνει τους ρυθμούς» για τη χορήγηση της βίζας, προσθέτοντας ότι γίνεται προσπάθεια και για τις άλλες χώρες, ενώ τονίζει τη σημασία των fam trips με δημοσιογραφικές αποστολές: «Είναι η καλύτερη διαφήμιση. Με την παραλία στον Τάμεση είχαμε 50 θετικά δημοσιεύματα σε αγγλικές εφημερίδες» σημειώνει. Καλύτερη ποιότητα στην καλύτερη τιμή
« Οι επιχειρηματίες θα πρέπει να συνεχίσουν να ανεβάζουν την ποιότητα και να κρατάνε τις τιμές τους όσοπιο χαμηλά γίνεται ». Τονίζει ωστόσο ότι αυτό δεν σημαίνει «ότι δεν πρέπει να έχουν κέρδος», αν και αντιλαμβάνεται πως επιχειρήσεις που δουλεύουν τρεις ή τέσσερις μήνες, με ανταγωνιστές που λειτουργούν οκτώ ή εννέα μήνες, δεν είναι εύκολο να ανταποκριθούν. Τονίζει όμως τη συνδρομή του κράτους μέσω του αναπτυξιακού νόμου που εστιάζει στην κατεύθυνση της ποιότητας, των ανανεώσιμων πηγών ενέργειας και της πράσινης ανάπτυξης, ενώ αναφέρει ότι θα δοθούν κίνητρα στην καινοτομία και στις καλύτερες πρακτικές.

Τσάρτερ και φθηνά πακέτα για τους Ελληνες

Την ανάπτυξη δικτύου πτήσεων τσάρτερ «εσωτερικού» επιδιώκει ο υφυπουργός Τουρισμού κ. Γ. Νικητιάδης για την τόνωση του εσωτερικού τουρισμού, με την κινητοποίηση αεροπορικών εταιρειών χαμηλού κόστους. Οπως εξηγεί, εκτός από τον στόχο οι αεροπορικές εταιρείες χαμηλού κόστους να μεταφέρουν επισκέπτες στα περιφερειακά αεροδρόμια της χώρας από ευρωπαϊκές πόλεις 12 μήνες τον χρόνο «θα μπορούσαν να προγραμματίσουν και δρομολόγια για τη σύνδεση και εσωτερικών προορισμών» της χώρας. Προσθέτει μάλιστα ότι δεν είναι απαραίτητο οι αεροπορικές εταιρείες να είναι από το εξωτερικό, καθώς αφήνει ανοικτό το ενδεχόμενο να υπάρξει «απόθεμα αεροσκαφών» από τη συνένωση της Ολυμπιακής με την Αegean. Το στοίχημα για τον εσωτερικό τουρισμό είναι «η δημιουργία οικονομικών τουριστικών πακέτων». «Πρέπει να δούμε πώς θα καταφέρουμε και ο Ελληνας, όπως ο Ευρωπαίος, να δίνει 300-400 ευρώ και να πηγαίνει διακοπές απολαμβάνοντας τα πάντα με μόνο αυτό το ποσό» στη χώρα, σημειώνει ο κ. Νικητιάδης, τονίζοντας ότι στην κατεύθυνση αυτή έχει γίνει ήδη μια συνάντηση με τον Σύνδεσμο των εν Ελλάδι Τουριστικών και Ταξιδιωτικών Γραφείων (ΗΑΤΤΑ).

Παρόμοια προσπάθεια καταβάλλει και για την οργάνωση πτήσεων τσάρτερ για τη μεταφορά αμερικανών επισκεπτών με φθηνά αεροπορικά εισιτήρια και εξηγεί ότι βρίσκεται σε συζητήσεις με ιδιώτες από τις ΗΠΑ και την Ολυμπιακή για το ενδεχόμενο οργάνωσης πτήσεων την εφετινή τουριστική περίοδο.

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από
Οικονομία
ΒΗΜΑτοδότης
Σίβυλλα
  • Courchevel – Παρίσι – Ντουμπάι Παρά τα προβλήματα που αντιμετωπίζει η Γαλλία με περισσότερα από 300.000 κρούσματα ημερησίως, σκέφτεται να «κατηφορίσει» από την Courchevel... ΣΙΒΥΛΛΑ |
Helios Kiosk