Στα πράγματα

Στο τυποποιημένο ψωμί στρέφονται οι καταναλωτές

Τη συνέχιση αλλά και την περαιτέρω ένταση της τάσης για μεγαλύτερη κατανάλωση τυποποιημένου ψωμιού στο μέλλον εκτιμά ο διευθυντής Επιχειρηματικής Ανάπτυξης της Νutriart κ. Ν. Μήτσουρας μιλώντας προς «Το Βήμα». Ακόμη, όπως επισημαίνει, βασική παράμετρο που επηρεάζει πλέον σε μεγάλο βαθμό όχι μόνο τον κλάδο του τυποποιημένου ψωμιού αλλά όλα τα τρόφιμα γενικότερα θεωρεί τη διαρκώς αυξανόμενη ανάγκη των καταναλωτών για προϊόντα υψηλά σε θρεπτική αξία, με ελάχιστα ή καθόλου συντηρητικά.

Τη συνέχιση αλλά και την περαιτέρω ένταση της τάσης για μεγαλύτερη κατανάλωση τυποποιημένου ψωμιού στο μέλλον εκτιμά ο διευθυντής Επιχειρηματικής Ανάπτυξης της Νutriart κ.
Ν. Μήτσουρας μιλώντας προς «Το Βήμα». Ακόμη, όπως επισημαίνει, βασική παράμετρο που επηρεάζει πλέον σε μεγάλο βαθμό όχι μόνο τον κλάδο του τυποποιημένου ψωμιού αλλά όλα τα τρόφιμα γενικότερα θεωρεί τη διαρκώς αυξανόμενη ανάγκη των καταναλωτών για προϊόντα υψηλά σε θρεπτική αξία, με ελάχιστα ή καθόλου συντηρητικά.

– Σύμφωνα με τις τελευταίες μελέτες, το τυποποιημένο ψωμί παρουσιάζει τα τελευταία χρόνια ανάπτυξη με μέση ετήσια αύξηση πάνω από 5%. Πιστεύετε ότι η τάση αυτή θα συνεχιστεί;

«Το τυποποιημένο ψωμί καταναλώνεται στο σπίτι. Καλύπτει την ανάγκη της γρήγορης και υγιεινής διατροφής προσφέροντας προσιτή οικονομικά απόλαυση. Η ανάγκη αυτή μεγαλώνει όσο ο κόσμος περιορίζει την έξοδό του, διασκεδάζει περισσότερο μέσα στο σπίτι, ενώ ταυτόχρονα έχει όλο και λιγότερο ελεύθερο χρόνο. Οι ενδείξεις μας είναι ότι αυτή η τάση όχι μόνο θα συνεχιστεί αλλά και θα ενταθεί».

– Ισχύει η άποψη ότι τα προϊόντα του κλάδου σας διαμορφώνονται ανάλογα με τις συνεχώς αυξανόμενες απαιτήσεις των καταναλωτών;

«Γενικότερα η βιομηχανία τροφίμων αποτελεί έναν δυναμικό κλάδο του οποίου οι προτάσεις προσδιορίζονται από τις εκάστοτε καταναλωτικές συνήθειες. Στις ημέρες μας οφείλουμε να λαμβάνουμε υπόψη μας δεδομένα όπως η διαρκώς αυξανόμενη ανάγκη των καταναλωτών για προϊόντα υψηλά σε θρεπτική αξία, με ελάχιστα ή καθόλου συντηρητικά, πρακτικά, εύχρηστα και κυρίως σε προσιτές τιμές. Μέσα σε αυτό το πλαίσιο η Νutriart λανσάρει νέες κατηγορίες και προϊόντα φιλοδοξώντας να ικανοποιήσει την ανάγκη των καταναλωτών της για γευστικά, καινοτόμα και υγιεινά προϊόντα. Οι κατηγορίες “Γεύση και ζωή” και “Κατσέλης Delights” εντάσσονται στo πλαίσιο της στρατηγικής μας».

– Σε ποια σημεία εστιάζεται ο ανταγωνισμός του κλάδου στη χώρα μας;

«Στην αγορά του σουπερμάρκετ βιώνουμε τη “μάχη” μεταξύ του επώνυμου προϊόντος και της ιδιωτικής ετικέτας. Η επώνυμη μάρκα που θα καινοτομήσει με τις προτάσεις της και θα πείσει τους καταναλωτές θα είναι αυτή που θα επικρατήσει. Στην αγορά του food service (Ηoreca κτλ.) ο ανταγωνισμός ορίζεται από το τρίπτυχο υπηρεσία στον πελάτη- σταθερή ποιότητα- τιμή. Εμείς βλέπουμε την αγορά ως το σύνολο των ευκαιριών κατανάλωσης ψωμιού και αρτοποιημάτων τόσο στο σπίτι όσο και εκτός σπιτιού, παράγοντας και διανέμοντας μια τεράστια γκάμα προϊόντων, από το συσκευασμένο ψωμί του τοστ στο σουπερμάρκετ ως τη μικρή μπαγκέτα στην καντίνα του σχολείου. Η στρατηγική αυτή μάς διαφοροποιεί από τον ανταγωνισμό και είναι το συγκριτικό μας πλεονέκτημα».

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από
Οικονομία
ΒΗΜΑτοδότης
Σίβυλλα
  • Η Καλντέρα η επιλογή να εκδράμουν αυτές τις άκρως επικίνδυνες ημέρες, με τη μετάλλαξη Ομικρον να σαρώνει τα πάντα, στην αγαπημένη... ΣΙΒΥΛΛΑ |
Helios Kiosk