Αντιδράσεις για την κατάργηση γραμμών του ΟΣΕ στην Πελοπόννησο

Να μην κλείσει το δίκτυο του ΟΣΕ της Πελοποννήσου και να επαναφερθούν όλα τα δρομολόγια που καταργήθηκαν το 2009 ζήτησαν χθες φορείς της περιοχής και σιδηροδρομικοί με ψήφισμα που κατέθεσαν προς όλα τα κόμματα και προς το υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, μετά την πορεία διαμαρτυρίας που πραγματοποίησαν (φωτογραφία) και τη συμβολική κατάληψη στα γραφεία του οργανισμού. Νωρίτερα σε συνέντευξη Τύπου στα γραφεία της ΕΣΗΕΑ η συντονιστική επιτροπή για τον σιδηρόδρομο …

Να μην κλείσει το δίκτυο του ΟΣΕ της Πελοποννήσου και να επαναφερθούν όλα τα δρομολόγια που καταργήθηκαν το 2009 ζήτησαν χθες φορείς της περιοχής και σιδηροδρομικοί με ψήφισμα που κατέθεσαν προς όλα τα κόμματα και προς το υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, μετά την πορεία διαμαρτυρίας που πραγματοποίησαν (φωτογραφία) και τη συμβολική κατάληψη στα γραφεία του οργανισμού.

Νωρίτερα σε συνέντευξη Τύπου στα γραφεία της ΕΣΗΕΑ η συντονιστική επιτροπή για τον σιδηρόδρομο και η Πανελλήνια Ομοσπονδία Σιδηροδρομικών εξέφρασαν τη ριζικά αντίθετη στάση τους «με κάθε απόφαση περικοπής και κατάργησης των δρομολογίων Πάτρας- Καλαμάτας και Κορίνθου- Τρίπολης- Καλαμάτας» και ζήτησαν έναν «σύγχρονο σιδηρόδρομο».

Οι εκπρόσωποι των φορέων τόνισαν ότι «ο σιδηρόδρομος μπορεί να συνεισφέρει τα μέγιστα στη σωστή κοινωνικοοικονομική ανάπτυξη της Πελοποννήσου» και πρόσθεσαν ότι «στη δύσκολη οικονομική συγκυρίαυπάρχει η δυνατότητα να υπάρξει βιώσιμη λύση». Από την πλευρά του ο πρόεδρος της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Σιδηροδρομικών κ. Ν. Κουτσούκης επέρριψε ευθύνες στις κυβερνήσεις «που ανάγκαζαν τον σιδηρόδρομο να δανείζεται για έργα υποδομής, τα οποία όφειλαν να χρηματοδοτούν σε επίπεδο εθνικής οικονομίας» και ανέφερε ότι «από τα 10 δισ. ευρώ που χρωστά σήμερα ο ΟΣΕτο 85% οφείλεται στη μη καταβολή χρεών και τοκοχρεολυσίων από δάνεια».

Από την πλευρά της κυβέρνησης απάντησε χθες με συνέντευξή του σε ραδιοφωνικό σταθμό ο γενικός γραμματέας του υπουργείου Υποδομών κ. Χ. Τσιόκας, ο οποίος είπε ότι «όχι μόνο δεν είναι δικαιολογημένες οι αντιδράσεις, αλλά κάποια στιγμή πρέπει οι εργαζόμενοι να καταλάβουν ότι πρέπει να παλέψουμε από την ίδια πλευρά».

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από
Οικονομία
ΒΗΜΑτοδότης
Σίβυλλα
  • Courchevel – Παρίσι – Ντουμπάι Παρά τα προβλήματα που αντιμετωπίζει η Γαλλία με περισσότερα από 300.000 κρούσματα ημερησίως, σκέφτεται να «κατηφορίσει» από την Courchevel... ΣΙΒΥΛΛΑ |
Helios Kiosk