«Παγώνει» το deal της Αττικής Οδού

Η μεταβίβαση του 9,88% που κατέχει η ΑΤΤΙ-ΚΑΤτου κ. Π. Πανούση στην Αττική Οδό προς το παρόν «παγώνει». Με παρόμοιες ανακοινώσεις στο Χρηματιστήριο οι εταιρείες Ελλάκτωρ και J&Ρ Αβαξ ανέφεραν ότι οι συζητήσεις για την εξαγορά του παραπάνω ποσοστού στην Αττική Οδό ΑΕ και στα Αττικά Διόδια ΑΕ με τη διοίκηση της ΑΤΤΙ-ΚΑΤδεν κατέληξαν σε συμφωνία αλλά, όπως επισημαίνουν, «δεν έχει εκλείψει το ενδιαφέρον μας για την απόκτηση των εν λόγω συμμετοχών».

«Παγώνει» το deal της Αττικής Οδού | tovima.gr

Η μεταβίβαση του 9,88% που κατέχει η ΑΤΤΙ-ΚΑΤτου κ. Π. Πανούση στην Αττική Οδό προς το παρόν «παγώνει». Με παρόμοιες ανακοινώσεις στο Χρηματιστήριο οι εταιρείες Ελλάκτωρ και J&Ρ Αβαξ ανέφεραν ότι οι συζητήσεις για την εξαγορά του παραπάνω ποσοστού στην Αττική Οδό ΑΕ και στα Αττικά Διόδια ΑΕ με τη διοίκηση της ΑΤΤΙ-ΚΑΤδεν κατέληξαν σε συμφωνία αλλά, όπως επισημαίνουν, «δεν έχει εκλείψει το ενδιαφέρον μας για την απόκτηση των εν λόγω συμμετοχών».

Οι δύο όμιλοι είχαν δικαίωμα πρώτης άρνησης για την απόκτηση του ποσοστού αυτού αφού μετείχαν στο αρχικό σχήμα που ανέλαβε και κατασκεύασε την Αττική οδό.

Σύμφωνα με πληροφορίες, το τίμημα που ζητούσε ο κ. Πανούσης κυμαινόταν περίπου στα 110 εκατ. ευρώ. Οι συνθήκες της αγοράς όμως έχουν αλλάξει επί τα χείρω και οι εν δυνάμει αγοραστές θέλουν να αποκτήσουν το 9,88% με χαμηλότερο τίμημα. Μάλιστα κάποιοι υποστηρίζουν ότι σύντομα οι διαπραγματεύσεις θα ξεκινήσουν από την αρχή, αφού και η Ελλάκτωρ αλλά και η J&Ρ Αβαξ θέλουν να ενισχύσουν τα ποσοστά τους στο προσοδοφόρο έργο της Αττικής οδού, ενώ δεδομένη είναι η πρόθεση της ΑΤΤΙ-ΚΑΤνα πωλήσει το ποσοστό της ώστε να ενισχύσει τη ρευστότητά της. Βεβαίως είναι πιθανόν η ΑΤΤΙΚΑΤ να διαπραγματεύεται και με άλλους ομίλους- είναι γνωστό ότι συνομιλούσε με τη γαλλική Vinci- ώστε να διεκδικήσει το τίμημα που επιθυμεί.

Σε περίπτωση που η συμφωνία έκλεινε, η Ελλάκτωρ θα αποκτούσε το 6,6% και η J&Ρ το 3,3%, δηλαδή θα μοιράζονταν το ποσοστό της ΑΤΤΙ-ΚΑΤ αναλογικά, βάσει της συμμετοχής που οι δύο όμιλοι κατέχουν ήδη στο έργο παραχώρησης. Σε μια τέτοια περίπτωση ο όμιλος της Ελλάκτωρ θα «ανέβαζε» τη συμμετοχή του στο 66% και η J&Ρ στο 34%.

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από
Οικονομία
ΒΗΜΑτοδότης
Σίβυλλα
Helios Kiosk